www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

9 شهریور ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

حزب کمونیست روسیه نگران است

هشدار دولت روسیه

به کره شمالی و امریکا
 
 
 
 

بر اساس گزارش خبر گزاری اینتر فاکس، گنادی زوگانف رهبر حزب کمونیست روسیه، روز بیست و نهم ماه اوت، با شرکت در یک کنفرانس خبری در مسکو به ایالات متحده آمریکا توصیه کرد که جمهوری دمکراتیک خلق کره را آسوده بگذارد و در امور داخلی این کشور دخالت نکند.

رهبر کمونیست های روسیه متذکر شد: بگذارید جمهوری دمکرتیک خلق کره راه رشد و ترقی خود را به هر شکلی که خود تشخیص می دهد دنبال کند. آن ها با تکیه بر توانایی های خود توانسته اند به تکنولژی روز دست پیدا کنند، جاده  و خانه در خور نیاز مردم خود را ساخته اند...

جمهوری دمکراتیک کره با دستیابی به توان اتمی نمی خواهد سرنوشت یوگسلاوی و عراق و لیبی را پیدا کند.

واقعیت اینست که هرکشوری که از منافع ملی خود  دفاع می کند امریکا به بهانه های مختف علیه آن اقدام می کند.

من دیده ام و می فهمم، چنانچه آتشی بر پا شود شعله های آن فرا تر از منطقه خواهد رفت. در کره جنوبی یک ارتش بزرگ آمریکایی مستقر هست و هر طرف به فکر حفاظت از خود می باشند. در چنین شرایطی راه جلوگیری از تجاوز، جلوگیری از تهدید است.

بموجب گزارش دیگری که تلویزیون روسیه 24 پخش کرد، همزمان با کنفرانس خبری رهبر حزب کمونیست فدارتیو روسیه، دولت روسیه با اشاره به شلیک اخیر موشک از کره شمالی به طرف ژاپن از رهبران کره شمالی خواست که به سیاست های تحریک آمیز ادامه ندهند و بطور همزمان از امریکا نیز خواست تا از سیاست تهدید کره شمالی دست بردارد.

.http://www.rline.tv/news/2017-08-29-gennadiy-zyuganov-posovetoval-ssha-ostavit-severnuyu-koreyu-v-pokoe/


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 9 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: