www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

11 شهریور ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

رئیسی با کدام بالها پرواز می کند؟

کبوتران پولساز

حرم امام رضا برای آستانقدس

 
 
 
 

 

کبوتران حرم امام رضا در ماه بیش از 800 میلیون و در ایام پر ترافیک زوار بیش از  میلیارد تومان برای متولیان حرم ( رئیسی و علم الهدا ) سود دهی دارند .

در 10 مکان برای کبوتران گندم ریخته میشود . در هر مکان قفس هایی هست پراز کبوتر که زوار با پرداخت 2000 تومان پرنده ای را خریده و آزاد میکنند. اکثر زوار بیش از یکی دوتا 10تا و 20 تا هم میخرند و دیده شده تا 50 و 100تا هم یکجا خریده اند . عرب ها که همیشه به تعداد فرزندان خود کبوتر آزاد میکنند . زوار نمیدانند که این کبوتران جلد هستند و بجز حریم حرم جایی نمیروند .

گندم را در بسته های 200 گرمی به مبلغ 1000 تومان میفروشند. یعنی یک کیلو گندم را 5000 تومان میفروشند و خادمانی هستند که دایم در حال جارو کردن و  جمع آوری گندم ها هستند تا زوار گندم روی زمین نبینند  و گندم خریداری کنند . در هر مکان هر ساعت بیش از 5 کیسه 10 کیلویی گندم جمع آوری میکنند که در مدت 24 ساعت بیش از 10 تن گندم انبار میشود و مجددا کیلویی 5000 تومان به زوار فروخته میشود. افرادی هستند که یک یا چند گونی گندم نذر کرده یا باخود میآورند و تحویل انبار میدهند و یا از انبار حرم خرید میکنند و فقط پولش را میدهند . افراد بسیار زیادی هستند که کبوتران شخصی دارند و آنها را وقف حرم میکنند و روزی نیست که چندین کیسه و قفس پراز کبوتران گران قیمت تحویل انبار نشود که مسئولین بعدا آنها را  قیمت گذاری کرده و با قیمت خیلی بالا به کبوتربازان میفروشند .


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 11 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: