www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21 شهریور ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

بودن زنان در استادیوم ها اشکال دارد

تن به تن شدن مردان

با زنان در مکه بی اشکال است!

 
 
 
 

ورود زنان سوری به محل برگزاری مسابقه فوتبال میان دو تیم ایران و سوریه وجلوگیری از ورود زنان ایرانی به این محل برای تماشای این مسابقه مانند زنان سوری، به چالشی تبدیل شده که می رود تا بالاخره تکلیف روشن شده و اعلام کنند که به چه دلیل زنان نباید مسابقات ورزشی را ببینند؟ مانع شرعی دارد؟ آن مانع چیست؟ اشکال سیاسی دارد؟ آن اشکال چیست؟ درد مرتجعین در این زمینه چیست؟

می گویند زنان و مردان در استادیوم مخلوط می شوند. این که راه حلش بسیار ساده است. جایگاه زنان از مردان را می شود جدا کرد. می گویند زنان تن ورزشکاران مرد را می بینند. که این دیگر خنده دارد است زیرا در مکه هم اختلاط بین زن و مرد وجود دارد. مردان با بدن عریان در حال حج‌اند و زنان هم در کنار آنها هستند و تماس بدنی بین مردان و زنان، به علت ازدحام وجود دارد. فقها می‌گویند در آن جا کسی به فکر گناه نیست و همه در حال عبادتند.

بسیار خب. اولا فقها از کجا میدانند در مکه کسی فکر دیگری جز عبادت به ذهنش نمی آید؟ مگر نیت خوانی بلدند؟ ثانیا، آنها از کجا میدانند در استادیوم ورزشی زنان می خواهند بقول فقها گناه کنند و در مکه نمی خواهند گناه کنند؟ این پیشگوئی ورزشی مانند همان نیت خوانی مکه ای نیست؟

زنان سوری که رفتند استادیوم و فوتبال را دیدند، گناهی کردند؟ اختلاطی با مردان پیدا کردند؟ شکل و شمایلشان خیلی متفاوت با زنان و دختران ایرانی بود که در خیابان ها دیده می شوند؟ و تازه هیچ شباهتی هم با آن روی دیگر سکه در برخی محافل زنانه در ایران نداشتند. اگر فقها آن روی سکه را خبر ندارند، با خبرشان کنید.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 21 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: