www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

30 شهریور ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

خبرها را با دقت بخوانید

تحولاتی در حال وقوع است!

 
 
 
 

 

روزنامه اعتماد، شرحی درباره بازگشت آیت الله خوئینی ها، روحانی محبوب و راز نگهدار آیت الله خمینی  نوشته و سپس شرحی در باره زندگی و افکار و موقعیت هائی که پیش و پس از انقلاب داشته است. شرح جالبی است و نشان میدهد که در پشت صحنه جمهوری اسلامی خبرهای زیادی وجود دارد که رونمائی نمی شود اما جریان دارد.

این جریان تنها در دیدار سردار ضرغامی با فرزند شیخ مهدی کروبی و یا حضور سرلشگر باقری رئیس تازه نفس ستاد کل نیروهای مسلح در یک برنامه تلویزیون و گفتن حرف های بدیع و تا کنون اعلام نشده و یا ملاقات های اخیر حسن خمینی با نظامی ها و غیر نظامی ها و یا انتصاب یک سرلشگر ارتشی به وزارت دفاع و یا سرمقاله های روزنامه جمهوری اسلامی در باره موقعیت سقوط کرده روحانیت در جامعه و دهها پدیده دیگر که ما هر کدام را در ماههای اخیر و بتدریج منتشر کرده ایم خلاصه نمی شود. آیا باید در انتظار تحولات مهمی بود؟ ما خوشبینانه در انتظار این تحولات هستیم! بخوانید مقدمه ای که اعتماد بر گزارش خود از زندگی و موقعیت آیت الله خوئینی ها نوشته است. آیت الهی که وقتی از مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری دوران هاشمی رفت تا روحانی جانشین او شود، همه آنها که با وی کار می کردند - از جمله سعید حجاریان و طیف حجاریان- می خواستند بدانند جانشین او، دارای آن هوش و حافظه و اطلاعات و تیزبینی هست که خوئینی ها دارای آن بود؟

« آيت‌الله‌ سيد محمد موسوي‌ خوييني‌ها در‌٦٠ سالگي  حاشيه‌ نشيني را انتخاب كرد و حالا پس از 16 سال به میدان سیاست بازگشته است. دو سالي است كه راحت ‌تر در مناسبت‌هايي كه ميزبان سياستمداران است حاضر مي‌شود و ابايي ندارد تا با نشست و برخاستش اعلام كند از پرده‌ نشيني خارج شده. حضور دوباره او در محفل سياستمداران و مسوولان هرچند در مراسم ختم سيد صادق طباطبايي و تسليت به سيد حسن خميني كليد خورد اما با راه‌اندازي كانال تلگرامي و پاسخ به پرسش‌هاي تاريخي خوانندگان اين كانال ادامه يافت و در نهايت با ارسال پيام تبريك مخزن‌الاسرار «چپ» به محسن هاشمي ‌رفسنجاني و محمدعلي نجفي به مناسبت رياست شوراي شهر و شهرداري تهران مشخص شد كه عصر سكوت او در حال اتمام است. از نجفي خواست: «لطف بفرماييد و برخلاف آنچه در ماه‌هاي گذشته در برخي محافل و در بعضي رسانه‌ها رواج داشته است، جنابعالي سنت حسنه‌اي را كه درخورِ شأن و شخصيت شماست در پيش بگيريد. در ماه‌هاي گذشته، اينجا وآنجا، همه سخن‌ها بر سر اين بوده است كه شهرداري در گذشته چه مشكلاتي به وجود آورده است و چه گرفتاري‌هايي را به ارث گذاشته است و... درخواستِ بنده اين است كه به جاي آنكه، در گزارش‌هاي خود به همشهريانِ تهراني، فهرستي از مشكلاتِ به‌جامانده از گذشته ارايه بفرماييد، به مردم نويد دهيد كه شهر شما را آبادتر خواهيم كرد، شهر تهران سامان‌يافته‌تر خواهد شد و مردم را به كارهاي مهمي كه به خواست خدا انجام خواهيد داد اميدوار كنيد.»

متن گزارش اعتماد را نیز، ما بدون خلاصه کردن، در این شماره پیک نت منتشر کرده ایم.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 30 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: