www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

8  مرداد ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

محمد خاتمی

بر سر اختلاف نظرها

باید نشست و گفتگو کرد!

 
 
 
 

 

اعضاء شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی با محمد خاتمی دیدار کردند. در این دیدار خاتمی سه نکته که اشاره به اوضاع امروز است را مطرح کرد:

 

1- جمهوری اسلامی یک مجموعه است که در آن تفکیک قوا ، آزادی های اساسی ، حقوق ملت و ... هست و باید رعایت شود. علاوه بر آن ولایت فقیه و عنصر رهبری نیز در آن هست و نقش محوری دارد . و ما و شما باید به این اصل و به امر رهبری و نقش ممتاز آن اهتمام و احترام ویژه ای داشته باشیم. طبیعی است که در کنار همه اینها اهتمام به دفاع از حقوق ملت و آزادی های اساسی نیز که از مقوّمات جمهوری است برای ما مهم است و باید باشد.

2- اصرار امام و نیز رهبری معظم بر هوشیاری نسبت به دشمن بخصوص آمریکا و صهیونیسم و ایادی و وابستگان آنها باید مورد توجه باشد. البته اینهمه با تعامل و بهره گیری از امکانات بین المللی و جهانی بنفع کشور و ملت منافات ندارد و به هیچ وجه نباید با ماجراجوئی و شعارزدگی اشتباه شود. رهبری بدرستی گفتند که این انقلاب همه جا به نام امام شناخته شده است.

3- در مورد اختلاف نظرها باید گفتگو کرد. با مسالمت کوشید که به تفاهم بیشتر رسید و دست کم راههای متفاوت را با مسالمت پیمود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 8 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: