www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

9  مرداد ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

فرمانده بسیج، پس از جانشین فرمانده قدس

بسیج باید سرآمد

خوش روئی و خوش رفتار باشد

 
 
 
 

 

در سازمان بسیج تحولات در حال وقوع است که می توان آن را مثبت ارزیابی کرد. سردار نقدی را انداخته اند بیرون و سرداری بنام غیب پرور رئیس سازمان بسیج شده است. او روز گذشته در دانشکده مطهری بسیج حضور یافته و خطاب به بسیجی ها گفت:

«هر یک از فرماندهان بسیج در شهر و دیار خود باید سرآمد خوش رفتاری و خوشرویی با مردم باشند. بسیجیان و فرماندهان بسیج باید با حضور مستمر در مساجد و سرکشی از خانواده های شهدا و خانواده های محرومی که نیاز به توجه و کمک دارند، چهره واقعی بسیج را به نمایش بگذارند. فرماندهان بسیج، باید روحیه جوانمردی و کمک به مردم نیازمند را داشته باشند.»

هفته گذشته نیز در مراسم دیگری مشابه همین مراسم، جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: جمهوری اسلامی برای جنگ پایه ریزی نشده است."

اگر این نوع موضع گیری ها توسط برخی فرماندهان سپاه نشانه واقع بینی و تحمیل انزوا به فرماندهان جنگ طلب و اغلب آلوده به مسائل اقتصادی باشد، آنگاه باید فکر کرد که تحول مهمی در سپاه در حال وقوع است. تحولی که بموجب آن شماری از فرماندهان نفت فروش بازداشت و یا مانند فرمانده سابق نیروی انتظامی "احمدی مقدم" منفصل از خدمت شده اند. آیا پافشاری روحانی برای جدا کردن سپاه از تجارت و نفت فروشی و آلودگی به قاچاق و تمرکز سپاه روی مسائل نظامی و دفاعی برای مقابله با خطرات اینده پاسخ مثبت گرفته است؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 9 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: