www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21  مرداد ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

یکماه پس از سفر غیر علنی به مشهد

مقام معظم رهبری در مشهد

گفتند: والیبال خیلی خوب است!

 
 
 
 

چهار هفته پس از سفر غیر علنی رهبر جمهوری اسلامی به مشهد و دیدارهائی که با فرماندهان سپاه و حسن روحانی داشت و خبر دریافتی در باره آن را پیک نت منتشر کرد، ابتدا گفتند ایشان برای غبار روبی رفته بود مشهد و روز گذشته اعلام کردند ایشان رفته بود زیارت و یک دیدارهائی هم داشت.

 پایگا اینترنتی اطلاع رسانی رهبر نوشت که آقای خامنه ای در جریان سفر اخیرش به مشهد و زیارت حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا در منزل شماری از خانواده‌های شهدا حضور یافته و ضمن تجلیل از مقام شهیدان و صبر و ایثار خانواده‌های آنان، برای آنها سخنانی کوتاه نیز گفته است.

 حرف های او حرف های کلی بوده که نه به درد این دنیا می خورد و نه به درد عاقبت و آنچه که منتشر شده قبل از آنکه اهمیت سخنان وی باشد، افشای اجباری سفر پنهان و طولانی است که وی در جریان کشاکش بر سر تشکیل کابینه روحانی به مشهد کرده و ملاقات هائی که در آنجا  داشته است. ملاقات ها و مذاکراتی که اهمیت آنها به مراتب مهم تر از دیدار با خانواده شهدا و سخنرانی برای آنها داشته اما منتشر نمی کنند.

نقل جمله ای از سخنرانی ایشان: «ایشان همچنین با حضور در منزل خانواده شهیدان یوسف و حسین رحیمی، تاکید کردند: همه کشور و همه ملت در درجه اول مدیون شهدا، و بعد هم مدیون خانواده‌های شهدا هستند. قدر پدران و مادران شهدا را باید دانست. یکی از حواشی این دیدارها هم در منزل خانواده شهیدان یوسف و ابوالفضل احسانی فکر روی داد. وقتی رهبر انقلاب از فعالیتهای برادر شهید سوال کرد، و او گفت در کنار درس خواندن، والیبال هم بازی می‌کند، ایشان گفتند: «والیبال خیلی خوب است، والیبال از آن ورزشهای خیلی خوب است. بنده طرفدار والیبالم.»

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 21 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: