www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

30  مرداد ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

روحانی دورنمای دولت را

پیش از دیدار با رهبر اعلام کرد

 
 
 
 

 

16 وزیر پیشنهادی روحانی با کمترین بحث و ایراد (برخلاف مجلس قبلی) از فیلتر تائید صلاحیت مجلس عبور کردند. تنها وزیر پیشنهادی که مجلس او را تائید نکرد "بی طرف" بود یکی از وزرای کابینه محمد خاتمی بود که احتمالا تصمیم نهائی درباره او در جلسه رهبر و روحانی به مجلس واگذار شده بود. درباره وزیر علوم هم چون تفاهم میان روحانی و رهبر حاصل نشده بود فعلا بی وزیر ماند و با سرپرست اداره می شود.

بدین ترتیب دولت دوازدهم کار خود را رسما آغاز کرد و در آستانه تشکیل جلسه کابینه جدید، پیش از نشست کابینه با رهبر جمهوری اسلامی و سخنرانی و اعلام نظراتش، روحانی در اینستاگرام خود نوشت:

«مردم چک سفید به ما نداده اند. رای مردم به دولت مشروط به پاسخ دقیق به خواسته های آنهاست. یعنی به اعتدال و عمل به وعده ها. در احکام وزرای دولت دوازدهم پیوست هائی در نظر گرفته شده که حقوق شهروندی، شفافیت، مبارزه با فساد، محیط زیست، اشتغال زنان و جوانان و استفاده از اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی در آن تاکید شده است و همه وزیران باید آنها را در نظر داشته باشند. ما قبول نداریم که آزادی برای امنیت و یا امنیت برای آزادی قربانی شود، بلکه این دو باید در کنارهم قراربگیرند. ما آزادی مسئولانه را می خواهیم. ما امنیتی را میخواهیم که این امنیت به دوش هوشیاری و آگاهی ملت باشد.»

)وزیر دفاع جدید دولت که سرتیپ ارتش است. وزیر اطلاعات، آن که یادش رفته گوشی تلفنش را قطع کند و بالاخره وزیر جوان کابینه "جهرمی" که بیشترین حرف و حدیث در باره اش در فضای مجازی زده شد.)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 30 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: