www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

30  مرداد ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

از میان بی شمار قربانیان تجاوز

سرگذشت تلخ تر از زهر

5 دختربچه قربانی تجاوز

 
 
 
 

 

سرگذشت 5 دختر از میان دختران خردسال بی شماری که به آنها تجاوز شده و شماری از آنها در خانه های بهزیستی زندگی می کنند. بسیاری از آنها از مهاجرین افغان هستند. گزارش مشروح است و روزنامه اعتدال منتشر کرده که لینک آن در آخر همین خلاصه ایست که از آن گزارش تهیه کرده ایم:

 نرگس و منیره، سوسن، زینب و شریفه. بچه‌های فرون‌آباد و جیتو و خاتون‌آباد و قوهه؛ محله‌های حاشیه‌نشین پاکدشت. محله ای پر از کارگاه، پر از آلونک هائی بنام خانه.

زینب: ٦ ساله مادرش ایرانی است و پدر افغان. هر دو معتاد. در بیابان‌های اطراف پاکدشت به دنیا آمده. آورده، زینب تا چند‌ سال پیش اعتیاد داشت. مادر آن‌قدر آسیب‌دیده بود که یک روز خانه و زندگی را رها کرد و رفت پی زندگی‌اش. پدر ماند و زینب چهارساله و مرد میانسال باغ. مردی که به آنها جا داده بود تا سرایداری باغ را کنند. پدر صبح‌ها مشغول باغبانی بود و زینب مشغول تقلا در میان دست‌های مرد میانسال. مرد ٥٠ساله هر روز زینب را با پفکی، عروسکی، نوازشی به اتاقکش می‌کشاند و به او تجاوز می کرد.

نرگس ١٠ سال، دختری باریک و ریزاندام و خسته. لب شکری است، با دست‌ها و صورت و لباس‌هایی که سیاهی‌اش از رنگ نیست، از چرک چند ماهه‌ای است که روی آن نشسته:. ١٠ سالش تمام نشده بود که یک روز او را از خیابان بردند به یک کارگاه‌ و به او تجاوز کردند. نرگس یک ‌روز منیره  و سوسن را با خود به یکی از همین کارگاه‌های متروکه برد. منیره و سوسن  بعد از دیدن فیلمی در صفحه کوچک تلفن مرد ٥٠ ساله، از سوله‌ای که بوی زباله می‌داد و تعفن پا به فرار گذاشتند؛ به سمت در آهنی که به بیابان راه داشت. نرگس حالا در ساختمان بهزیستی آصف است. خانواده نرگس افغان قانونی اما بشدت آسیب ‌دیده هستند،

سوسن: ١٠ ساله، یک روز همراه نرگس از کارگاه نمی‌دانم چی‌سازی، قسر در رفته بود. ایرانی است اما شناسنامه ندارد. پدر شناسنامه را در کمپ ترک اعتیاد گرو گذاشته و مادر به جای پول داده به یک مواد فروش. پدر که افتاد زندان، مادر برای بچه خواستگار که نه، خریدار پیدا کرد. دختر ١٠ ساله‌اش را هفت‌میلیون تومان به مردی فروخت و رفت پی موادکشی. دخترک را با یک موتور به باغ آذری بردند، اما روز بعد فرار کرد. سوسن را به بهزیستی تهران منتقل کردند.

منیره 13 ساله، ظریف‌اندام و کوچک .١٣ سالش تمام شده . به منیره یکی از اقوامشان تجاوز کرده. آن تجاوز برایش کابوس است.

شریفه ٢٢ساله، ٢٢ساله. همراه خانواده اش سال‌ها پیش از بغلان افغانستان مهاجرت کرده و به پاکدشت آمده‌اند. وقتی که کم سن و سال بود اقوامش به او تجاوز کرده اند.

 

http://etedaal.ir/fa/news/181639/%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%AF%D9%86%D8%A7%DA%A9-%D9%BE%D9%86%D8%AC-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1-%D9%82%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D9%88%D8%B2


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 30 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: