www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

2 تیر ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مملکت بی صاحب و پر مدعی

مدال شلیک موشک را

نمی توانند بین خود تقسیم کنند!

 
 
 
 

 

10 روز از شلیک موشک از ایران به سوریه با هدف زدن مواضع داعش می گذرد و هنوز بحث بر سر این که دستور این حمله را چه کس و یا چه ارگانی داد ادامه ادامه دارد و مدال این شلیک باید به گردن چه ارگان و یا فردی آویزان شود!

سپاه سعی می کند دولت را دور بزند و خودش را قهرمان این شلیک معرفی کند. البته نامی هم از فرمانده کل قوا "رهبری" می برد.

سرلشگر باقری رئیس ستاد نیروهای مسلح می گوید بحث را تمام کنید، سپاه شلیک کرد، البته با همآهنگی فرمانده کل قوا و شورای امنیت هم تصویب کرد. یعنی ماجرا را از ته خط می خواند به جای خواند از سر خط.

سرلشگر دریائی "شمخانی" دبیر شورای عالی امنیت ملی هم دیروز در حاشیه مراسم قدس از اصطلاح "اراده" و مصوبه این شورا استفاده کرد و گفت: اقدام موشکی سپاه با اراده رهبر انقلاب و مصوبه شورای‌عالی امنیت ملی صورت گرفت.

کار به اینجا هم خاتمه پیدا نکرد و در مراسم روز قدس موشک و یا چند ماکت موشک را هم آوردند به خیابان و نشان دادند که با اینها هدف را زدیم.

در این میان یک اظهار نظر خنده دار هم سرتیپ جوانی رئیس دفتر سیاسی سپاه کرده که بدلیل اهمیت و درعین حال خنده آن جداگانi در همین شماره منتشر کرده ایم. لحظاتی پس از شلیک می شد در یک بیانیه کوتاه واقعیت را گفت و قال قضیه را کند. شلیک چند موشک که این همه مدعی داشته باشد فردا اگر جنگی شود و فتحی، چه تعداد مدعی پیدا خواهد شد؟

روسیه و ارتش سوریه که بار اصلی جنگ در آن کشور را برعهده دارند این همه رجزخوانی و ادعا ندارند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 2 تیر

 
 

اشتراک گذاری: