www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

10 تیر ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

محسنی اژه ای

یکی از ارکان فتنه ها

کاشف یک فتنه تازه شده!

 
 
 
 

محسنی اژه ای معاون اول و سخنگوی قوه قضائیه خود به تنهائی یکی از کانون های فتنه در جمهوری اسلامی است. فتنه هائی که از آن علاوه بر زندان و قتل زنجیره ای بر می آید، چنان که در جریان قتل های زنجیره ای دوران محمد خاتمی برامد. او که سالها دادستان دادگاه ویژه روحانیت بود و همراه با "علی رازینی" این دادگاه را می چرخاند از جریان دادگاه شهردار موفق تهران "کرباسچی" او از پشت پرده بیرون آمد. کسانی که فیلم این دادگاه را دیده اند روی یوتیوب با طرز فکر و عمل او آشنائی کامل پیدا کرده اند. او به نوعی بیماری عصبی گرفتار است که این بیماری را در جریان جلسه مطبوعات با حضور مدیرکل وقت وزارت ارشاد "عیسی سحرخیز" بروز داد. یعنی اختیار از دستش در رفت و ابتدا قندان برای سر سحرخیز پرتاب کرد و چون قنداق به سر سحرخیز اصابت نکرد پرید و او را گاز گرفت.

قوه قضائیه را این نوع افراد می چرخانند. حالا و پس از شکست سید ابراهیم رئیسی د رانتخابات ریاست جمهوری که وی از حامیان سرسخت او بود و بارها قبل از رای گیری با وی دیدار کرده بود، یکباره کشف کرده که یک فتنه دیگری در راه است. این فتنه ای که او در تازه ترین کنفرانس خبری اش به آن اشاره کرد اشارات حسن روحانی به ضرورت کناره گیری سپاه از امور اقتصادی است. یعنی دولت با تفنگ و خصولتی به جای خصوصی سازی.

حالا اژه ای این اشارات روحانی را مبنای این جمله خود قرارداده و سپاه را علیه روحانی تحریک کرده است:

« افراد و نهادهای انقلابی مثل سپاه، بسیج و دستگاه قضایی از لسان برخی مسئولین تحقیر می‌شوند و وقتی به تجربه گذشته نگاه می‌کنم، به گمانم یک فتنه جدید در پیش است.»

حالا چطور شده که قوه قضائیه یکباره شده یک نهاد انقلابی و دولت لابد غیر انقلابی لابد خود ایشان بهتر می داند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 10 تیر

 
 

اشتراک گذاری: