www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

31 تیر ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

حاشیه های قرارداد توتال

فرماندهان نفتی سپاه

وزیر نفت را محاصره کرده اند

 
 
 
 

وزیر نفت "نامدار زنگنه" در جریان دفاع از قرارداد توتال ناچار به چند افشاگری درباره قراردادهائی شد که سابقا با شرکت های وابسته به سپاه بسته شده و نتایج منفی داشته است. از جمله این که هی پول خواسته و پول گرفته اند اما در زمان تعیین شده قرارداد را انجام نداده و چندین سال معطل کرده اند و پروژه بسیار گران تر از قرار اولیه تمام شده است. این دفاع از توتال و افشاگری های متعاقب آن که بصورت گفتگو و حتی مناظره فیلم از آن تهیه شده و روی شبکه یوتیوب است، با خشم فرماندهان آلوده به نفت در سپاه روبرو شده است، به نوعی که کمر به حذف او از دولت  دوم روحانی گرفته اند. وزیر نفت مطلوب سپاه همان رستم قاسمی در دولت احمدی نژاد است که نفت را داد به بابک زنجانی. رستم قاسمی قرار بود در صورت پیروزی ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر وزیر نفت شود!

منصور معظمی  رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت:

با اجرای خصوصی سازی گفتند انقلاب اقتصادی ایجاد می شود اما به جای خصوصی سازی، رهاسازی شد. در سال 95 رشد اقتصادی 6.5 درصد داشتیم درحالی که رشد اقتصادی در سال 91 منفی 10.5بود.

شاخص های اقتصادی نشان از بهبود وضعیت کشور دارد و اینکه برخی از وضعیت کنونی اظهار نگرانی و ناامیدی می کنند؛ درست نیست. باید قدردان کسانی باشیم که زمینه را برای امضای قرارداد توتال و 6 قرارداد صنعت خودرو را آماده کردند. سال 96 تصویر بهتر ،شفاف تر و امیدوارکننده را برای مردم نشان خواهیم داد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 31 تیر

 
 

اشتراک گذاری: