مرور مطبوعات اول خرداد

حسین شریعتمداری ازشاخه نبات

رسیده به روغن زولبیا وبامیه!

 

روحانی:

"نه" به فریبکاران

بهترین بخش انتخابات بود!

(پیک هفته ۱۰۹)   2 خرداد  1396 برابر با 23 مه 2017 

 pyknet100@gmail.com


--------


پر خواننده ترین گزارش پیک نت اول خرداد روی فیسبوک و کانال تلگرام این روزنت، عنوان اول آن بود که با تیتر « با کدام دستور و یا مصلحت2  میلیون از رای روحانی کم شد؟» بود که جمعا 41 هزار و 200 خواننده داشت. (البته تا ساعت 12 شب به وقت ایران). این آمار جدا از آمار خوانندگان پیک نت روی سایت این نشریه است.


اول خرداد
خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


اول خرداد

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


اول خرداد

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


اول خرداد

منتخب اخبار
شهرستان ها


اول خرداد

منتخب اخبار ورزشی


اول خرداد

منتخب اخبار اقتصادی



سئوالاتی که در مناظره ها

اجازه طرح آنها داده نشد!

اولین مصاحبه خبری روحانی، پس از پیروزی در انتخابات 29 اردیبهشت، روز گذشته در تهران برگزار شد. سئوالاتی که دراین مصاحبه مطرح شد از ردیف سئوالات مهندسی شده و حکومتی در مناظره تلویزیونی نبود. در واقع سئوالاتی بود که باید در آن مناظره ها از هر شش نامزد انتخاباتی می شد تا نه فقط سیما، بلکه سیرت امثال رئیسی بر مردم آشکار شود. از جمله درباره حصر موسوی و کروبی و خانم رهنورد و یا درباره موسیقی و لغو مجوزها در برخی شهرها، از جمله مشهد، درباره به کار گیری و به کار نگرفتن چهره های امنیتی در کابینه ها و بعنوان وزیر و معاون وزیر، در باره نقش حراست های امنیتی در تمام ادارات و وزارتخانه ها، درباره متهمان پشت پرده غارت کشور در دوران 8 ساله و....

برخی از این سئوالات در اولین مصاحبه خبری روحانی مطرح شد و او نیز با اشاره و کنایه گفت آنچه را که مردم منتظرند با صراحت گفته شود. از جمله درباره آن نهادهائی که مانع پایان حصر موسوی و کروبی هستند و یا صدای شجریان را ممنوع کرده اند اما با "تتلو" دیدار انتخاباتی کردند، سردار رستم قاسمی که 8 میلیارد دلار مملکت را در مقام وزیر نفت دولت احمدی نژاد به باد داده و نزدیک بود در کابینه رئیسی دوباره وزیر نفت شود و رفیقش (بابک زنجانی) را از زندان آزاد کند و پرونده را مختومه!

فیلم چند بخش از مصاحبه روحانی را روی یوتیوب در ادامه این نوشته ببینید و بشنوید.


ببینید!

بخش هائی از مصاحبه

خبری دیروز روحانی


مهم ترین گزارش پیک نت

و گویا ترین عکس انتخابات!

 درباره نقش و تلاش اطلاع رسانی پیک نت در دوران کارزار انتخابات ریاست جمهوری 96 پیام هائی دریافت داشته ایم در جهت تائید و ستایش و تشکر از این نقش. دست همه این خوانندگان را به گرمی می فشاریم و در پاسخ به برخی از همین خوانندگان که از ما سئوال کرده اند "از نگاه خود شما (شورای سردبیری پیک نت) کدام گزارش و خبر این دوران که منتشر کردید مهم تر بوده است؟" می گوئیم:

برخی تحلیل های منتشر شده در پیک نت متکی به اخباری است که از داخل کشور دریافت می کنیم. هر چند بسیار کوتاه و مختصر اما کلیدی. از جمله خبر تحلیلی 26 اردیبهشت که عنوان اول پیک نت آن شماره شد و همراه با عکس علی خامنه ای و حسن روحانی در حال قدم زدن و گفتگو با یکدیگر منتشر کردیم. ما این خبر تحلیلی را مهم ترین و دقیق ترین گزارش پیک نت در دوران اخیر میدانیم و به همین دلیل نیز یکبار دیگر آن نکته گرهی آن را منتشر می کنیم:

«گفته می شود که رهبر زیر فشار طرفداران کودتا تا کنون گفته: "تا پیش از رای گیری، برای رای آوردن رئیسی هر کاری را مجازید، اما اگر ایشان رای نیآورد نباید با "حق الناس" مقابله کنید!»- پیک نت 26 اردیبهشت.

درباره عکس برگزیده روزهای پس از مناظره های تلویزیون و همایش های انتخاباتی نیز همچنان اعتقاد داریم تصویری که می بینید، علیرغم کیفیت ضعیف عکس، گویا ترین و تاریخی ترین عکس این دوران است. این عکس هنگام سخنرانی روحانی در مشهد گرفته شده است.


قهرمان ملت ایران است!

بار سنگینی که خاتمی بر دوش می کشد


ضربه کمر شکن چین

به شبکه جاسوسی امریکا در این کشور

روسیه امروز – ترجمه رضا نافعی


گزارشی از دستگیری سارقین مسلح منتشر نشده

نبرد مسلحانه با 6 پلیس

و عابر تیر خورده در شهر ری


منتخب اخبار روزهای گذشته


با کدام دستور و مصلحت

2 میلیون رای روحانی کم شد؟


4 گزینه برای شهرداری تهران


با نامه به شورای نگهبان
حجت الاسلام رئیسی
شکایت نزد دوستانش برد!


مرور مطبوعات 31 اردیبهشت

اقلیت های قومی و مذهبی

در انتخابات سنگ تمام گذاشتند!


دوران تک صدائی مرده است

شکست بزرگ صدا و سیما

از صندوق های رای در آمد!


در جلسه اصولگرایان معتدل

با نامشروع ترین روش ها

سعی درحذف روحانی داشتند


بیانیه علی خامنه ای
خلاف معنای نتیجه انتخابات بود


بشنوید!

 همزمان با جشن و پایکوبی مردم در همه شهرهای ایران و از جمله تبریز، کرمانشاه، تهران و... حسن روحانی در یک پیام تلویزیونی با مردم ایران سخن گفت و خود را متعهد به اجرای برنامه و سخنانی که در طول مبارزه انتخاباتی گفته بود اعلام کرد.


آنها که میدانند چه کنند

و آنها که خواب تحریم می دیدند!

ما نمیدانم با چه روئی عده ای بنام مردم، بنام زندانیان، بنام کارگران و زحمتکشان حق رای مردم را نفی می کنند و حتی با دیدن این اخبار و صحنه ها نیز کمی در آینه به خویش نمی نگرند.

این زندان اوین است و صف زندانیان سیاسی بند زنان که پیشتاز آنها نرگس محمدی از بنیانگذاران کانون مدافعان حقوق بشر مردم ایران است. همگی نیز به روحانی رای دادند. آنها بیشتر می فهمند چه کنند و از کدام مسیر جلو بروند و یا آنها که در خارج از کشور رهنمود برای آنها صادر می فرمایند؟ سایه و امثال محمد علی کشاورز بیشتر می فهمند چه باید بکنند یا جماعت منزوی و پرت افتاده از ایران که فرمان تحریم صادر می کنند و در آخرین لحظات شرمگینانه می نویسند ما رای نمیدهیم اما اگر مردم می خواهند رای بدهند بروند بدهند؟


بر کشیدن او، با کدام معیارها بوده؟

آشنائی مردم  با رئیسی

از دستآوردهای انتخابات بود


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 

کانال تلگرام

اعضای تلگرام پیک نت

 از 10 هزار و 900 گذشت


صفحه فیسبوک

روزنت پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران


  خوان المسلمین
در خاورمیانه
(این کتاب را pay pal: 
4peiknet@gmail.com