گفتگوی خرداد با صفائی فراهانی

تخریب تهران به تخریب

شهرهای دیگر کشور انجامید!

 

شورای فطریه و زکات

صندوق های گدائی

برای پر کردن گاو صندوق ها

(پیک هفته ۱۰۹)   23 خرداد  1396 برابر با 13 ژوئن 2017 

 pyknet100@gmail.com


رمضان

امسال هم

با ربنای توقیف شده شجریان

--------


پر بیننده ترین عکس و پر بیننده ترین خبر در شماره روز گذشته پیک نت (دوشنبه) کاریکاتور ممنوعیت ها علیه زنان و سرنوشت ساختمان شیشه ای در تهران بود که جمعا اولی 9 هزار و 79 و دومی 10 هزار و 147 خواننده روی فیسبوک و تلگرام پیک نت داشت.


21-22 خرداد
خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


21-22 خرداد

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


21-22 خرداد

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


21-22 خرداد

منتخب اخبار
شهرستان ها


21-22 خرداد

منتخب اخبار ورزشی


21-22 خرداد

منتخب اخبار اقتصادی


به سردبیر "رسالت" گفتم:

غلط می کنید جوانها را

تشویق به ترور می کنید!

سلام- من امروز به روزنامه رسالت تلفن کردم. گفتم می خواهم با سردبیر صحبت کنم. خودم را هم معرفی کردم. دکتر....! گفتند سردبیر نیست اما می توانید با جانشین ایشان صحبت کنید. گوشی را دادند به ایشان که نگفت اسمش چیست. شاید هم سردبیر بود. (انبارلوئی) و یا مدیر مسئول (مرتضی نبوی). گفتم: آقا شماها خجالت نمی کشید که با 350 هزار رای در سراسر ایران بنام مردم حرف می زنید؟ شما به چه حقی می نویسید که میلیون ها جوان به فرمان رهبری دست به ماشه اند؟ اصلا رهبری اشاره اش به ماجرای ترورها نبود و به همین دلیل هم برای جلوگیری از سوء استفاده شماها، این نکته از سخنرانی ایشان که روی پایگاه خبری ایشان منتشر شده حذف شده است. طرف کمی دست و پایش را  گم کرد. شاید هم فکر کرد از یک نهاد ویژه تلفن کرده ام. گفت شما دوباره فردا تلفن کنید تا با سردبیر که احتمالا خودش بود صحبت کنید. گفتم شما این حرف های من را به ایشان منتقل کنید و بگوئید شما همان سیاستی را دارید که تلویزیون بی بی سی دارد. موتلفه یک اقلیت است که حتی می تواند در مجلس حضور داشته باشد. این منطقی تر از افتادن دنبال رجانیوز و بی بی سی است. مرحوم عسگراولادی برای خودش آبروئی در میان بازاری ها، سنتی ها و روحانیون داشت که شما آن را هم برباد دادید. آقای مرتضی نبوی هم برای خودش وزیر بود و در مجلس بود و اعتباری داشت که آن را هم در رسالت از دست داد. یک نگاهی در آینه جامعه و همین انتخابات آخری به خودتان بکنید.

 شماها شرایط حساس منطقه و مملکت را درک نمی کنید. مردم را درک نمی کنید. بروید توی خیابان و از مردم سئوال کنید و ببینید چقدر از شورش و جنگ و سرکوب نفرت دارند. حتی فرماندهان عاقل سپاه مانند حاج سلیمانی هم با حرف و حرکات شما مخالف است. طرف بیشتر دست و پایش را گم کرد و گفت "ما موتلقه ای نیستیم. موتلفه روزنامه خودش را دارد". گفتم بازی نکنید. رسالت و شما (روزنامه موتلفه) دو سر یک کرباس اند!


پیوندی که رئیسی چوب آن را هم خورد!


خبری ترین عکس

از حضور زنان در استادیوم آزادی

خبری ترین و احتمالا زیباترین عکس حضور زنان در مسابقه والیبال مردان میان ایران و آرژانتین  در سالن 12 هزار نفری استادیوم آزادی را مهدی ابراهیمی گرفت. یعنی همین عکس که شماری از زنان تماشاگر را هنگام تشویق بازیکنان ایرانی نشان میدهد. هرکس برحسب سلیقه و باورهایش. بی هیچ حرکت و اقدامی که مخالفان حضور زنان در استادیوم های ورزشی از آن بهره برداری مذهبی و سیاسی و ضد دولتی بکنند.


مرور مطبوعات 22 خرداد

چرا راستگرایان ناگهان

یاد قتل هاشمی رفسنجانی افتاده اند؟


فیلم ورود عوامل انفجار

و ترور به آرامگاه آیت الله خمینی

دو فیلم را دوربین های مدار بسته مجلس و مقبره آیت الله خمینی از ترورهای روز چهارشنبه ضبط کرده اند که بصورت گزین شده و بریده شده منتشر شده است. علیرغم گرین شدن و بریده شده، باز هم فیلم های خوبی است. فیلم کوتاه ورود تیم ترور به مجلس را در دو شماره گذشته پیک نت منتشر کردیم و اینک فیلم کوتاه ورود عوامل ترور به مقبره و آرامگاه آیت الله خمینی را منتشر می کنیم که هر دو سند روی فیسبوک پیک نت ذخیره شده و آرشیو شود. در فیلم ورود عوامل ترور به محوطه آرامگاه آیت الله خمینی، آنها چنان با خونسردی عمل می کنند و ظاهرا لباسی بر تن دارند که شک و سوء ظن رهگذران را هم بر نمی انگیزانند. هر بیننده این فیلم به همان نتیجه ای می رسد که رهگذران رسیده بودند! به آخرین صحنه این فیلم دقت کنید. آن که می خواهد وارد شود و با عوامل ترور روبرو می شود گوئی علامت آشنائی می دهد و دو عامل ترور به سوی او تیراندازی نمی کنند و می روند.


فوتبال ایران به جام جهانی راه یافت!

تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال، شب گذشته از سد ازبکستان با نتیجه 2 بر صفر گذشت و حالا دیگر مانعی بر سر راهش برای رفتن به جام جهانی فوتبال که در روسیه برگزار خواهد شد وجود ندارد. از سردار آزمون بعنوان بهترین بازیکن بازی ایران- ازبکستان نام برده شده است.


سرانجام "تخته گاز"


منتخب اخبار روزهای گذشته


قوه قضائیه در انتخابات آن را داده بود به ایشان

رئیسی یک طبقه ساختمان

سابق وزارت کشور را پس نمیدهد


فائزه هاشمی:

رئیسی را جلو انداختند

تا او را برای آینده بسوزانند!


فضای ملتهب تهران

از حالت کودتائی در آمد!


جشن تولد در زندان رجائی شهر!

این فیلم را یکی از خوانندگان مورد وثوق پیک نت برای ما ارسال داشته و نوشته است: اینجا زندان رجائی شهر، بند "مالی" است. همان بندی که هفته گذشته سرنگهبان آن بدلیل انتقال مشروبات الکلی و مواد مخدر به داخل زندان از کار برکنار شد. ما بدون هیچ قضاوتی این فیلم که مربوط به جشن تولد یکی از زندانیان حاضر در اطراف سفره است را منتشر می کنیم.


قابل توجه آقایان مزاحم خیابانی

4 هزار زن ایرانی

سرگرم این ورزش رزمی اند


یادداشت سردبیری درارتباط با "آتش آزاد"

جعبه نظامی – امنیتی

در ج. اسلامی "زدگی" دارد!


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 

کانال تلگرام

اعضای تلگرام پیک نت

 از 11 هزار 600 گذشت


صفحه فیسبوک

روزنت پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران


  خوان المسلمین
در خاورمیانه
(این کتاب را pay pal: 
4peiknet@gmail.com