www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

27 خرداد ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مصاحبه رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس

ضد و نقیض گوئی های حکومتی

دربار حملات تروریستی تهران

 
 
 
 

 

هفته دوم حمله تروریستی به مجلس و آرامگاه آیت الله خمینی آغاز شد و حکومت همچنان به پخش اخبار ضد ونقیض، خودستائی در مقابله با داعش و کشف و انهدام وابستگان به آن در ایران و ... ادامه میدهد، بی آن که لااقل هویت کامل آنهائی را که کشته شدند اعلام کند بویژه آنها که در مجلس کشته شدند. آن زنی که مدعی اند در مجلس کشته شده کیست؟ آن زنی که فورا مدعی شدند در شبکه های اجتماعی همآهنگ کننده مهاجمین بوده کیست؟ و آن رئیس دفتر یا منشی نماینده ایذه در مجلس که غیب شده نامش چیست و کجاست؟ همکار مهاجمین بوده؟

همه این ابهامات در کنار ناباوری و بی اعتمادی مردم به رسانه های حکومتی و تریبون های مذهبی مجموعا این نتیجه عمومی را بدست داد که "کار خودشان بود"! بویژه که آن حضور سریع خیابانی به سبک کودتا، بلافاصله پس از حمله به مجلس و مقبره آیت الله خمینی نیز این نتیجه گیری عمومی را تشدید کرده است.

تازه علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی در مجلس روز گذشته پرونده دیگری را باز کرد و گفت:

در مورد احتمال حمله داعش در چند ماه گذشته، نامه رسمی به سپاه پاسداران از جانب حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی نوشته شده و تاکید شده بود که این احتمال جدی است. قرار است با حضور مسئولان سپاه پاسداران، حراست مجلس و وزارت اطلاعات جلسه ای برگزار کنیم. اصولا مسئولیت حفاظت مجلس – که جزء رده‌های اصلی حفاظتی در کشور به دلیل حضور سران سه قوه در چنین جایگاهی است- بر عهده سپاه پاسداران است.

 وضعیت جدیدی در منطقه ایجاد شده و ترکش‌های چنین بحرانی به کشور ما هم اصابت کرد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 27 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: