ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

13 اردیبهشت ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

برنامه شب گذشته جهانگیری در سیمای اول

ستایش ماهرانه جهانگیری

از خدمات دولت میرحسین!

 
 
 
 

 

شب گذشته اسحاق جهانگیری معاون اول روحانی که یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نیز هست، در برنامه تلویزیونی خود که از سیمای اول پخش شد شرکت کرد. سیمای جمهوری اسلامی وقت مساوی دراختیار هر 6 نامزد انتخابات قرار داده و میدهد تا دیدگاه های خود را برای مردم بگویند.

جهانگیری از وقتی که سیما در اختیار او گذاشته بود بسیار خوب استفاده کرد. بویژه لحن آرام و متین اما پر انتقادی او از دوران احمدی نژاد و نقد عملکرد شخص قالیباف در شهرداری تهران. اما این هنوز شاه بیت سخنان او نبود. جهانگیری بی آنکه نام میرحسین موسوی را بیاورد، از دوران جنگ و اداره کشور توسط دولت وقت که او نیز خود یکی از کارگزاران آن بوده با بغض و ستایش سخن گفت. او بسیار ماهرانه خط قرمز را دور زد تا گربه با مستمسک طرفداری از فتنه شاخش نزند، اما گفت آنچه را مردم فهمیدند. نامش را نیآورد اما خدماتش به مملکت را گفت!

جهانگیری در بخش دیگری از سخنان خود، وقتی به قالیباف رسید گفت: « پلاسکو اتش گرفت، سوخت. من شاید اولین نفری بودم که به شهردار (قالیباف) زنگ زدم و گفتم آقا شبکه خبر داره میگه پلاسکو داره میسوزه. معلوم بود که یه جایی در خارج از تهران بود و داشت می رفت. پلاسکو در عرض ۲ ساعت اتش گرفت در عرض چند ثانیه ریخت. این یک نمونه عینی (از مدیریت قالیباف) است.

در دولت گذشته مسیر توسعه کشور منحرف شد. سرمایه های انسانی و مادی کشور نابود شد  و۷۰۰ میلیارد دلار معلوم نیست چطور مصرف شد. انسان از این غصه بمیرد بهتر است. مگر مردم چه کرده بودند که اینطور برخورد شد. چه کسی فکر میکرد که فرزندان انقلاب رو در روی یکدیگر قرار بگیرند. مردم ایران مواظب باشید تاریخ دوباره تکرار نشود. دولت به همه اهدافش در برجام رسید، ایران هراسی را به ایران دوستی تبدیل کرد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 13 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: