ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

16 اردیبهشت ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

افشاگری کرباسچی علیه دروغگویان

با هوچی بازی می خواهند

پاسخ دوران احمدی نژاد را ندهند

 
 
 
 

 

در میان سیل دروغ و جنگ روانی علیه روحانی و طرفداران رای به او، چنگ و دندانی هم نشان غلامحسین کرباسچی شهردار موفق و اسبق تهران نشان دادند. یک جمله از سخنرانی او در اصفهان، شهری که او قبل از تهران در آنجا شهردار بود را گرفته و در بوق کردند که او با گفته باید با داعش در سوریه مذاکره کرد!

روز گذشته کرباسچی در مصاحبه با روزنامه قانون علیه جوسازی های همزمان کیهان و فارس و صداوسیما گفت:

من اصلا نگفتم با داعش یا دیگر تروریستها که درحال جنگ وآدم کشی و جنایت هستند مذاکره شود یا مقابله نشود. اینها دروغ هائی است که هر وقت این حضرات منطقی در تبلیغات انتخاباتی ندارند، راه میاندازند و میخواهند از احساسات مذهبی خانواده شهدا و تحریک افراداستفاده کنند مثل ماجراهای سال ٧٦ و کارناوال معروف. (آن جنجال تبلیغاتی مربوط به دوران تبلیغات انتخاباتی خاتمی و ناطق نوری بود که راست های حکومتی مدعی شدند روز عزا، یک کارناوال شادی طرفداران خاتمی در یکی از بزرگراه ها راه انداختند. متعاقب آن چند روزی مثل موارد مشابه جنجال به پا کردند).

براحتی دروغ میگویند و تحریک میکنند که هیجانی ایجاد کنند تا ازپاسخگوئی به آنچه دردولت نهم ودهم سراین کشور آوردند خلاص شوند.

من گفتم درکنار همه کارها، این دولت معتقد است و باید  از دیپلماسی هم کمک بگیرد. دیپلماسی با کشورهای پشتیبان تروریستها با عرب ها با ترک ها که حمایت های مالی وتسلیحاتی اینها قطع شود. همان کاری که دارد میشود و مؤثر است

قبل از دولت نهم مرحوم آیت الله هاشمی با ارتباطات سیاسی و ملاقات ها خشونت گرایان وهابی را درعربستان منزوی کرده بود، چنان که وقتی امام جماعت مسجد مدینه حرف ناپسندی علیه شیعه و إیران زد ملک عبدالله او راعزل کرد، اما بعدها و در دولت نهم و دهم بگونه أی عمل شد و رئیس دولت رفتاری کرد که نه تنها عربها و کشورهای دیگر همسایه بلکه جو جهانی علیه ما تحریک شد. تروریست ها تقویت شدند وخشونت و کشتار راه افتاد. همه حرف من این بودکه این دولت میخواهد با دیپلماسی وسیاست ورزی مدبرانه هزینه نیروهای عزیز امنیتی را کاهش دهد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 16 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: