ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

16 اردیبهشت ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

از یک نامه دریافتی

دستآوردهای روحانی

برای رهبر قابل تحمل نیست!
 
 
 
 

 

دوستان پیک نت- این نظر من را حداقل بعنوان یک خواننده پیک نت درداخل کشور منعکس بفرمائید:

تلاش دولت روحانی در عرصه داخلی کم کم می خواهد نتایج خود را نشان دهد که راست ها مثل لاشخور روی سر شکار به پرواز در آمده اند. آنها روی نتایج ظاهری و مردم فریب اقدامات دولت متمرکز شده اند درحالیکه آن اقدامات در دراز مدت نتیجه میدهد. یکی از این کارها کاهش و کنترل تورم ‌است که اجازه نداد گرانی نجومی بالا برود. دوم متوقف کردن پروژه های مسکن مهر است که افراد سرمایه گذار ناراضی اند اما نمی دانند این اقدام الزامی بود.

سوم بستن موسسه های مالی مثل ثامن الحجج و کاسپین بود که باز هم عده ای نگران سرمایه هایشان در این بنیادها هستند اما نمیدانند که باید این بنیادها جمع شوند و بانک ها بصورت رسمی جای آنها را بگیرند.

مملکت تازه داره از رکود خارج میشه و میوه سیاست های چهار ساله روحانی تازه داره به بار میشینه... و این از مظلومیت اون هم هست.

البته انتقاد به سیاست های اقتصادی او که همان "بازار آزاد" است وجود دارد اما این سیاست، سیاست اصولی و مصوبه مجمع مصلحت است که رهبر آن را به مجمع هم تحمیل و هم ابلاغ کرده است. در حقیقت رهبر پدیده نوینی است. هم خوی استبداد و سرکوب دارد و هم خوی اقتصاد لیبرالی. چشم دیدن هیچکس را که مردم طرفدارش باشند ندارد، حتی به قیمت فلج کردن مملکت. ایشان در اقتصاد لیبرال است اما در سرکوب فاشیست! آنها که فکر می کنند ایشان مثل رهبران کره شمالی است اشتباه می کنند زیرا در کره شمالی از اقتصاد لیبرالی خبری نیست و اختلاف طبقات اجتماعی هرگز به هولناکی ایران نیست.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 16 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: