ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

19 اردیبهشت ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

پاسخ وزیر راه و شهرسازی

"رئیسی " گرگی است

که در لباس میش رفته است!

 
 
 
 

کم کم ملاحظه لباس و موقعیت رئیسی به حاشیه رفته و افشاگری علیه او نیز آغاز شده است. روز گذشته عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به ادعاهای وی درباره مسکن مهر گفت:

آقای رئیسی، شما به عنوان متحد سیاسی دولت پیشین باید پاسخگوی ظلمی که به خریداران مسکن مهر در آن دولت رفت باشید. من به دلیل روحانی‌زاده بودن تصمیم داشتم که به احترام لباس شما هیچ تعرضی به شما نداشته باشم، لیکن هم در برنامه‌های تبلیغی ستادتان و هم در برنامه گفت وگوی ویژه انتخاباتی مطالب ناصحیحی را مطرح کردید. شما می دانید که نه تنها چندین هزار میلیارد تومان مسکن مهر خارج از مناقصه واگذار گردید، که 53 هزار واحد آن به یک شرکت خارجی از ترکیه در سال «تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی» واگذار شد.

مبلغ این قرارداد سه هزار میلیارد تومان است. با احتساب هر دلار حدود هزار تومان در آن سال، ارزش واگذاری این قرارداد، بدون احتساب ادعاهای بعدی پیمانکار معادل بیش از سه میلیارد دلار است. همه این موارد در زمان معاونت اولی قوه قضائیه شما صورت گرفته‌ است. قاعدتا این موارد از سوی سازمان بازرسی کل کشور نیز در همان زمان، به شما گزارش شده است. حال شما واقعا چگونه و با چه تصوری از مردم این گونه وانمود می‌کنید که شما مخالف واگذاری کار به خارجی‌ها هستید؟ واقعا شما مردم را تا این حد ناآگاه میدانید که با پوشیدن پوستین وارونه می‌توانید آنها را گمراه کنید؟ نه آقای رئیسی! شما متحد استراتژیک رئیس جهموری پیشین بوده و هستید و هنوز عوامل مؤثر دولت وی، ستاد انتخاباتی شما را تشکیل می‌دهند. شما نمی‌توانید با این پیشینه و این ترکیب ستاد انتخاباتی‌تان در قامت یک پرسشگر حاضر شوید. شما باید پاسخگوی تمام اتلاف منابع مالی دولت پیشین چه در مسکن مهر و چه در سایر مفاسد هزارام میلیاردی باشید.  ای کاش حداقل حرمت لباس روحانیت را نگاه می‌داشتید.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 19 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: