ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21 اردیبهشت ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

گفتگو با محمد هاشمی

برای روحانی راه حلی

جز فاش گوئی باقی نمانده!

 
 
 
 
 

 

محمد هاشمی رئیس اسبق صدا و سیما و برادر هاشمی رفسنجانی وعضو سابق مجمع مصلحت نظام که برای نامزدی انتخابات ثبت نام کرده بود اما شورای نگهبان صلاحیتش را تائید نکرد در گفتوگو با رویداد۲۴ گفت:

آقای روحانی اسناد و مدارک بسیار قوی از تندروها در رابطه با بعضی مسائل دارد که در صورت برملا شدن به‌شدت ضرر خواهند کرد، بنابراین دلیل عصبانیت این گروه چیزی جز وحشت از افشاگری‌های احتمالی در آینده علیه آنان نیست.

رقبای حسن روحانی حریم را حفظ نکردند و براین تصور بودند که با توسل به برخی شیوه ها برنده انتخابات خواهند بود در حالی‌که آسیب‌ پذیری رقبای روحانی بسیار بالا است.

تندروها به‌ خوبی می‌دانند که اگر برخی از مطالب را روحانی بر زبان آورد ، حتماً مدافعان مردمی آنان در آرا خود تجدید نظر خواهند کرد و مشارکت هم بسیار بالا خواهد رفت، بنابراین طبیعی است که این روزها از تندتر سخن گفتن روحانی ناراحتند.

تغییر لحن روحانی - در سفرهای اخیر استانی- کاملاً اجتناب‌ ناپذیر است زیرا او با متانت و اخلاق جلو آمد و طرف مقابل او این کار رئیس‌جمهور را نشانه ضعف دانست و شیوه‌ای را در پیش گرفتند که مورد تائید هیچ سیاستمدارمنصفی نیست.

شیوه امروز تندروها همان سبک و سیاق احمدی‌نژاد است که یک‌ بار نتیجه آن در کشور مشاهده شد و کسانی که درصدد برآیند تا مانند احمدی‌نژاد شعاری و پوپولیستی عمل کنند باید بدانند مردم تجربه آسیب‌هایی که درنتیجه ورود او به عرصه ریاست جمهوری وارد شد را دارند و بعید به نظر می‌رسد که مجدد آن را به تکرار درآورند.

بنظر من آقای روحانی روش جدید خود را ادامه خواهد داد زیرا دیگر رقابتی در جریان نیست. آنچه مردم مشاهده می‌کنند بیشتر به مجادله شباهت دارد، بنابراین در چنین شرایطی امکان آنکه یک ‌طرف با اخلاق کامل وارد میدان شود و طرف مقابل آن را رعایت نکند، وجود ندارد. افشای برخی موارد سبب خواهد شد که مردم اجازه ندهند دوباره انتخاب سال 84 و 88 اتفاق افتد زیرا مسائل خوبی از آن دوران وجود ندارد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 21 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: