ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 اردیبهشت ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

گزارش دوم از اصفهان:

مردم هر مانعی را دور زدند

و خودشان را رساندند به نقش جهان
 
 
 
 

 

همزمان با همایش انتخاباتی روحانی در میدان نقش جهان، قالیباف هم در ورزشگاه خیابان جی همایش انتخاباتی برگزار کرد. من در هر دو همایش بودم. همایش قالیباف با یکساعت فاصله از همایش روحانی برگزار شد. جمعیت اصلا قابل مقایسه نبود و بین خود قالیبافی ها هم مشاجره بود که چرا همزمان با همایش روحانی برای قالیباف وقت همایش دادن که این وضع پیش بیاید؟

سر راه سری هم به ستاد رئیسی در هشت بهشت زدم. بدون هیچگونه اغراق برایتان می نویسم که در اطراف این ستاد عکس های رئیسی را به مردم میدادند. مردم می گرفتند و چند قدم آنطرف تر پاره می کردند و می ریختند روی زمین. زمین اطراف ستاد پر بود از عکسهای پاره شده رئیسی. عده ای بسیجی جلوی بسیج اسفند دود می کردند و همان سر و صداهای همیشگی را از خودشان در می آورند و کسی محلشان نمی گذاشت و اغلب برای فرار از دود اسفند جلوی دهان و بینی شان را می گرفتند و بسرعت رد می شدند.

در میدان نقش جهان از قبل تکه به تکه راه هایی که از دهلیزها به میدان وصل می شد را بسته بودند تا جمعیت میدان آن نشود که بالاخره هم شد و مردم همه این موانع را پشت سر گذاشتند.

وسط میدان را میله و چادر کشیده بودند که صحن میدان کوچکتر شود و قابل کنترل و نگهبان هم گذاشته بودند اما مردم از لای میله و دهلیزها خود را به میدان می رساندند. کلا فضای اصفهان سبز و بنفش بود.

پیش از رفتن به طرف میدان نقش جهان رفتم دیدن یکی از دوستانم که پزشک یکی از بیمارستان های دولتی است. حدود 15 دکتر را دیدم که همه گفتند می خواهند به روحانی رای بدهند.

در دوره قبل روحانی از اصفهان 70 درصد رای آورد و بر آورد من از همایش امروز (یکشنبه) اینست که در این دوره 75 درصد بالاتر رای می آورد.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 25 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: