ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 اردیبهشت ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

روحانی در اصفهان گفت:

دراتاق های خصوصی

می گویند نمی گذاریم

روحانی انتخاب شود!

 
 
 
 

 

اینجا سرزمین پل‌ها است. اینجا سرزمین دیوار نیست. ما با برجام بین ایران و جهان پل برقرار کردیم. ما دیوار تحریم را فرو ریختیم. البته اگر ملت ایران اجازه بدهد و اگر رهبری  ما را هدایت کند، با همین دکتر ظریف (کنار روحانی ایستاده) مابقی تحریم‌ها را هم برخواهیم داشت.

پیشرفت به ۱۴۰۰ یا عقبگرد به ۹۱؟

من در این دو، سه هفته، خیلی گوش کردم که بشنوم و ببینم دوستان ما طرح و برنامه جدیدی را هم به ارمغان آورده‌اند؟ دیدم بازنویسی سال‌های ۹۰ و ۹۱ است. اما ما به ۹۰ و ۹۱ برنمی‌گردیم.

می‌خواهیم دانشگا‌های ما با دانشگاه‌های جهان در ارتباط باشند. نمی گذاریم فضای امنیتی به دانشگاهها باز گردد.

رئیس‌جمهور یعنی رئیس شورای عالی فضای مجازی. اگر امروز شما دسترسی به اطلاعات جهان دارید، در سایه دولت یازدهم است. در سال ۹۲، ۶۲ هزار توریست به اصفهان آمد ولی در فروردین امسال ۸۵ هزار گردشگر خارجی به اصفهان امد.

خطری در سال ۹۲ وجود داشت که ۱۴ میلیون ایرانی را تهدید می‌کرد. اگر دولت یازدهم نبود دریاچه ارومیه خشک شده بود و نمکش ۱۴ میلیون نفر را تهدید کرده بود. ما برای هورالعظیم و دریاچه ارومیه سرمایه‌گذاری کردیم. این بار نوبت زاینده رود است.

حفظ برجام سخت‌ تر از به دست آوردن آن است. نگهداری برجام سخت‌ تر از به دست آوردن توافق است. حفظ صلح و امنیت بالاتر از به دست آوردن آنها است.

با شعار "به عقب بازنمی‌گردیم" به پای صندوق آرا می‌رویم. ما با تلاش و کمک شما دیوار را خراب  کردیم و پل را ساختیم. ما این اجازه را نمی‌دهیم که پل را خراب کنید و دیوار را دوباره بکشید. چرا در اتاق‌های خصوصی می‌گوئید اجازه نمی‌دهیم روحانی انتخاب شود. شما فکر می‌کنید روحانی نباشد برجام از بین می‌رود و تحریم برمی‌گردد؟ فکر می‌کنید می‌توانید فضای مجازی را مسدود کنید؟ فکر می‌کنید می‌توانید فضای امنیتی را بر دانشگاه‌ها برگردانید؟ مردم این اجازه را به شما نمی‌دهند.

جوانان عزیز!

ما می‌خواهیم جمعه به پای صندوق‌های آرا برویم. چون می‌خواهیم برخی از روزنامه‌ها، سایت‌ها و نهادها حاشیه امنیتی نداشته باشند. می‌خواهیم همه روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و سایت‌ها و همه بنگاه‌های تولیدی باهم مساوی باشند. ما برای تساوی حقوق ملت پای صندوق خواهیم رفت. ما برای رفع تبعیض‌های ناروا به پای صندوق می‌رویم. دوباره سلام بر آزادی! دوباره سلام بر اعتدال، دوباره سلام بر اصلاحات، دوباره سلام بر اصولگرایی معتدل، دوباره سلام بر امید ایرانیان. مردم بدانید پای صندوق خواهیم رفت با شعار "دوباره ایران دوباره اسلام دوباره امید".


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 25 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: