یادداشت انتخاباتی عبدالله نوری:

من روحانی را موفق میدانم

و بار دیگر به او رای میدهم

 

در دیدار وزیر خارجه روسیه

با ترامپ درکاخ سفید چه گذشت!

روسیه امروز – ترجمه رضا نافعی

(پیک هفته ۱۰۹) 26  اردیبهشت  1396 برابر با 16 مه 2017 

 pyknet100@gmail.com


--------


پر بیننده ترین خبر پیک نت روز گذشته دستگیری مهاجم به روحانی در جریان بازدید از معدن منفجر شده یورت آزاد شهر استان گلستان بود که روی فیسبوک و کانال تلگرام این روزنت جمعا 13 هزار و 375 خواننده داشت.


24-25 اردیبهشت

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


24-25 اردیبهشت

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


24-25 اردیبهشت

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


24-25 اردیبهشت

منتخب اخبار
شهرستان ها


24-25 اردیبهشت

منتخب اخبار ورزشی


24-25 اردیبهشت

منتخب اخبار اقتصادی



برای رئیسی رای بسازید

اما دست به کودتا نزنید!

گردان هائی از سپاه به بهانه احتمال اعتراضات پس از انتخابات، از مراکز استان ها به تهران فراخوانده شده اند. از جمله سه گردان از سپاه خراسان. با انتقال نیرو از اصفهان به تهران مخالفت شده زیرا همایش انتخاباتی روحانی در این شهر سپاه را به فکر فرو برده است. این درحالی است که تقریبا در تمام مراکز استانها و شهرهای بزرگ کشور که همایش های انتخاباتی روحانی برگزار می شود سپاه با توسل به انواع موانع سعی می کند مانع حضور مردم در این همایش ها شود و از سوی دیگر برای هر همایش انتخاباتی رئیسی با اتوبوس از شهرها و روستاهای اطراف نفرات جمع کرده و به محل همایش می رساند. صدا و سیما نیز مانند یک گردان نظامی تحت امر فرماندهان سپاه همانگونه عمل می کند که سپاه برای همایش های روحانی و رئیسی می کند. کنار رفتن قالیباف به آن معناست که موافق و مخالف روحانی فهمیده اند انتخابات در مرحله اول تمام می شود و مردم باید به یکی از این دو رای بدهند. به همین دلیل است که سیما با سنگ تمام گذاشتن برای رئیسی گل و لای هر نوع رسوائی را به چهره مالیده و شده ستاد تبلیغات رئیسی. از سوی دیگر، آن گروه از فرماندهان سپاه و قدرت پشت صحنه که از هم اکنون باخت رئیسی را پیش بینی کرده اند، ژست کودتائی به خود گرفته اند تا مردم را بترسانند و اگر ممکن شد و چراغ سبز از بیت رهبری گرفتند وارد عملیات کودتائی بشوند. از سوی دیگر، گفته می شود که رهبر زیر فشار طرفداران کودتا تا کنون گفته: "تا پیش از رای گیری، برای رای آوردن رئیسی هر کاری را مجازید، اما اگر ایشان رای نیآورد نباید با "حق الناس" مقابله کنید!!"


پیام تصویری خاتمی:

مردم بیائید پای صندوق ها

و به روحانی رای بدهید

قوه قضائیه به تمام ستادهای انتخاباتی دستور داده که فیلم و صدای محمد خاتمی در حمایت از روحانی پخش نشود. ستادها رعایت کرده اند اما برای فضای مجازی که نمی توان فرمان ممنوعیت صادر کرد و به تقابل با خواست مردم و مقابله با افراد مورد علاقه مردم ادامه داد. حتی آنها که گوش نیمه سنگین هم دارند، در همایش انتخاباتی تهران و اصفهان شنیده اند که وقتی روحانی نام محمد خاتمی را بر زبان آورد چه شوری از میان جمعیت برخاست. نه با حصر خانگی و نه با حصر صدا و تصویر و خبر نمیتوان خاطره تاریخی مردم را پاک کرد. به گوش اپوزیسیون و اپوزیسیون عمدتا خارج از کشور هم باید این فریاد شادی رسیده باشد، گرچه آنها نیز مانند "قدرت" در جمهوری اسلامی عادت دارند خود را به ناشنیدن بزنند.


میدان انقلاب پس از  38 سال

این گوشه ای از میدان انقلاب تهران است. میدانی که در سال انقلاب و سال پس از انقلاب کانون بحث بر سر آینده پس از انقلاب بود. همانگونه که پیاده روهای مقابل دانشگاه محل بحث بود. از چهار راه کالج تا همین میدان. آن روزها گروه های مهاجم به بحث کنندگان با شعار "بحث بعد از مرگ شاه" حمله می کردند تا جلوی بحث در باره آینده را بگیرند و آینده را حواله میداند به بعد از سقوط شاه و سپس بعد از مرگ شاه. شاه سقوط کرد و اندک زمانی بعد از انقلاب هم مُرد و آینده ای نا معلوم در کف خیابان ها باقی ماند. صدها تن از بحث کنندگان آن روزهای مقابل دانشگاه و همین میدان انقلاب در سال 67 با حکم سید ابراهیم رئیسی اعدام شدند و در تهران یک گورستان بنام "خاوران" بدست او و دو تن دیگر از قضاتی که زیر نظر او بودند آباد شد! این عکس، پیش و بعد از ظهر روز گذشته را در این میدان نشان میدهد. گروه های چند نفره جوانان طرفدار روحانی با مردم و رهگذران صحبت می کنند و آنها را تشویق به شرکت در انتخابات. کافی است از انفعال و قهر خارج شوند زیرا قطعا به رئیسی رای نخواهند داد. این همان رای خاکستری است که باید برای شرکت درانتخابات بیدار شود


همایش اتوبوسی- انتخاباتی

رئیسی در میدان نقش جهان اصفهان


فیلم همایش اتوبوسی!

این فیلم مربوط به همان همایش اتوبوسی است که در اصفهان برای سید ابراهیم رئیسی، صدر هیات سه نفره اعدام های سیاسی سال 67 ترتیب دادند. این فیلم را مقایسه کنید با فیلم های روز گذشته میدان نقش جهان و عکس های آن.


حماسه ساری

این عکس بیرون محل همایش انتخاباتی روحانی در ساری را نشان میدهد. عده زیادی از مردم بدلیل پر بودن محل همایش در خیابان های اطراف جمع شده بودند. این عکسها و فیلم ها خود گویا ترین سند است برای هشدار به کسانی که قصد کودتای انتخاباتی دارند.


مرور روزنامه های 25 اردیبهشت

روزنامه آستانقدس:

به رئیسی رای بدهید، خوش قد و بالاست!


منتخب اخبار روزهای گذشته


گزارشی از کردستان و کرمانشاه

دراویش الحق به فرمان پیرشان

به‌حمایت از روحانی‌انتخاباتی‌شدند


یادداشت روزنامه اعتماد

تفکر انجمن حجتیه

این روزها درایران چه‌میگوید!


روحانی در اصفهان گفت:

دراتاق های خصوصی  می گویند

نمی گذاریم روحانی انتخاب شود!


همایش انتخاباتی روحانی

یکشنبه بنفش و سبز

در اصفهان چگونه گذشت!


گرگ در لباس میش!

تهران و بعضی از شهرها را پر کرده اند از پوسترهای چند متری رئیسی که در میان آنها مضحک ترینش همین پوستر است که متاسفانه منتشر کننده آن در فیسبوکش روی آن شعار نوشته. درحالیکه اصلا به شعار نیاز نیست. گاهی خود عکس باندازه هر شعاری که در ذهن ما باشد گویاست و نیازی به واگوئی شعاری نیست! این نوع واگوئی ها یعنی بینننده عکس باندازه آن که منتشر کرده شعور تشخیص ندارد! همه میدانند که اصلاحات چنان در جامعه ایران جا افتاده و نهادینه شده که حتی امثال رئیسی هم ناچار شده بقول "اخوندی" وزیر راه "گرگ در لباس میش" شود! جوانان اصلاح طلب همانهائی هستند که به هر جمعیتی حمله می کنند، اسید می پاشند، دستفروشها را کتک می زنند و ...


گزارش دوم از اصفهان:

مردم هر مانعی را دور زدند

و خودشان را رساندند به نقش جهان


نامه به دادستانی استان ها

عکس محمد خاتمی

برای انتخابات 96 آزاد شد!


نظرسنجی های ساختگی
پیش‌کودتای انتخاباتی است


هرکدام را نمی شناسید از ما سئوال کنید

کسانی که پشت رئیسی جمع

شده و او را حمایت می کنند!


سخنرانی سردار قاسمی در حمایت از رئیسی

ما 4 روزه یا 4 ساله

بر اصلاحات پیروز می شویم!


افتخارات ابراهیم رئیسی

برای عموم مردم آشکار شد!


زمان تعارف نیست

آن که از تحریم می گوید

یا نا آگاه است و یا عامل حکومت


اطلاعیه انتخاباتی "راه توده"

مردم ایران!

با رای به روحانی

مانع بازگشت به گذشته شوید


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 

کانال تلگرام

اعضای تلگرام پیک نت

 از 10 هزار و 330 گذشت


صفحه فیسبوک

روزنت پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران


  خوان المسلمین
در خاورمیانه
(این کتاب را pay pal: 
4peiknet@gmail.com