ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

17 فروردین ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

در پایان دیدار با پادشاه اردن

سخنان تهدید آمیز و ناگهانی

 ترامپ علیه ایران و سوریه

 
 
 
 

پس از دو روز تبلیغ بی وقفه درباره بمباران شیمیائی در سوریه توسط دولت این کشور، ترامپ در پایان دیدار خود با پادشاه اردن که به امریکا سفر کرده با جملاتی کم سابقه ایران و سوریه را تهدید کرد. تهدیدی که از آن بوی اقدامات نظامی می آید. از جمله با اشاره به اخبار وتصاویر ادعای بمباران شیمیائی در سوریه.

بطور همزمان، نوام چامسکی اندیشمند متمایل به چپ در یک مصاحبه گفت که کاخ سفید را تندرو ترین افراد متمایل به اسرائیل اشغال کرده اند و باید در انتظار حوادثی بود.

این احتمال که هدف از موضع گیری های اخیر ترامپ، تاثیر گذاری روی انتخابات ریاست جمهوری در ایران، تلاش برای سقوط روحانی و تقویت طرفداران روی کار آمدن دولتی علنی و یا نیمه علنی نظامی (شبیه دوران احمدی نژاد)  باشد کم نیست. کارزای وسیعی که علیه شرکت در انتخابات روی همه شبکه های فضای مجازی آغاز شده و درحال گسترش است نیز نشان میدهد که دست هائی بالاتر و البته مخفی در پشت طرح تحریم انتخابات، خانه نشین کردن مردم و کمک به جناحی است که تنها با رای اقلیت می تواند در ایران به ریاست جمهوری دست یابد. آنها میدانند که مخالفان دولت روحانی رای منسجم و سازمان یافته دارند و به همین دلیل هرچه که بتوانند مردم را مایوس از شرکت در انتخابات کنند عملا به مخالفان دولت و طرفداران روی کار آمدن دولت نیمه علنی نظامی کمک کرده اند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 17 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: