ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21 فروردین ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

پزشکان حقوق بشری سوئد فاش کردند

"کلاه سفیدها" در سوریه

صحنه سازی شیمیائی می کنند!

 
 
 
 

 سازمان حقوق بشری پزشکان سوئد حقایق پشت پرده باصطلاح بمباران شیمیائی در سوریه را فاش کردند. آنها اعلام کردند که گروه موسوم به «کلاه سفیدها» که به ظاهر برای کمک به مجروحان و آوارگان جنگی به سوریه اعزام شده اند برای گرفتن عکس های تاثیرگذار حمله شیمیایی در سوریه، کودکان را کشتند و از آن ها تصویر گرفتند.
آنها همچنین اعلام کردند: پس از بررسی های دقیق در خصوص تصاویر کودکانِ کشته شده بر اثر استنشاق شیمیایی، مشخص شد، کلاه سفیدها که خود را ناجی کودکان سوری می خوانند، با آمپول های دارای سوزنِ بلند، اقدام به تزریق آمپول آدرنالین به قلب کودکان کردند.
در تصاویر منتشر شده از کلاه سفیدهایی که خود را در حال نجات کودکان نشان می دهند، این افراد، تهِ سرنگ های امداد به کودکان را فشار نمی دهند و این نشان می دهد که داروی ضد شیمیایی به کودکان تزریق نشده است.
پزشکان سوئدی فاش کردند که کلاه سفیدها، به کودکان، مواد بیهوش کننده معمولی تزریق می کنند و کودکان بر اثر دُزِ بالای مخدر، در حال احتضار دیده می شوند و این در حالی است که در تصویر، هیچ یک از نشانه های مسمومیت با گاز شیمیایی مشاهده نمی شود. بنابراین، این ماجرا چیزی جز عملیات قتل نبود که به عنوان عملیات نجات نشان داده شد.
علاوه بر آن، رسانه های غربی، صحبت های کلاه سفیدها در فیلم را درست ترجمه نکردند.
یکی از کلاه سفیدها از دیگری می پرسد: «قبل از فیلم برداری، بچه را در چه حالتی قرار دهم؟» در واقع هیچ کس در این فیلم، حرفی از عملیات نجات کودک نمی زند.
گروه موسوم به کلاه سفیدها، چهار سال پیش، تشکیل شد تا خود را به عنوان سازمانی بی طرف که تنها در زمینۀ نجات قربانیان جنگ در سوریه فعالیت می کند، نشان دهد. اما فاش شدن دروغ های این سازمان در چندین ماجرا، ثابت کرد که کشورهای غربی، از این سازمان برای صحنه پردازی جنایت هایی ضد سوریه و روسیه استفاده می کنند تا حملات خود به سوریه را توجیه کنند.
پیش از این «عبدالقادر عزوز» مشاور نخست‌وزیری سوریه تأکید کرده بود، اسناد و مدارکی که دولت سوریه به سازمان منع استفاده از سلاح‌های شیمیایی ارائه کرده، دست داشتن گروه‌های مسلح و کشورهای منطقه‌ای حامی آنها را در حادثه شیمیایی خان شیخون در حومه ادلب مورد تأکید قرار می‌دهد.

فیلم را از روی لینک زیر ببینید:

https://www.youtube.com/watch?v=9nj6fc69qjM
 


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 21 فروردین

 
 

اشتراک گذاری: