ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26 فروردین ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

گفتگو با حجت الاسلام مجید انصاری

بزودی میلیون ها ایرانی

با فاجعه 8 ساله آشنا میشوند

 
 
 
 

حجت الاسلام مجید انصاری عضو کابینه روحانی و درعین حال عضو رهبری مجمع روحانیون مبارز است. مجمعی که با توصیه آیت الله خمینی در برابر جامعه روحانیت راست رو تشکیل شد و اکنون محمد خاتمی و آیت الله خوئینی ها آن را رهبری می کنند و تا انتخابات 84 شیخ مهدی کروبی نیز عضو رهبری آن بود.

انصاری اقتصاد دان است و از مطلع ترین افراد از پرونده های فساد در دولت احمدی نژاد. چند دوره نماینده مجلس بود، نماینده آیت الله خمینی برای کنترل جنایات اسدالله لاجوردی در اوین بوده و مدتی هم سرپرست زندانها در دوران آیت الله خمینی. بسیار میداند اما کم سخن می گوید. از جمله سه نفری بود که نزدیک به سه ماه پیش از انتخابات 92 به همراه اسحاق جهانگیری معاون اول کنونی روحانی و موسوی لاری وزیر کشور کابینه خاتمی با رهبر جمهوری اسلامی دیدار کردند و گزارش مفصل وضع بحرانی کشور را به وی دادند. همین دیدار زمینه انتخابات 92 و جلوگیری از تقلب و پیروزی روحانی را موجب شد.

انصاری که اکنون معاون حقوقی رئیس جمهور است، بدنبال ثبت نام احمدی نژاد برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری با خبرگزاری ایلنا مصاحبه کرده و برای نخستین بار مطرح کرد:

 

دولت در طول سه سال گذشته خویشتنداری کرد و همه کابینه کمتر به تحلیل گذشته پرداختند. آن هم برای اینکه به سیاه ‌نمایی متهم نشویم. ما می‌خواستیم در جامعه امید ایجاد کنیم حالا آقایان وقتی خودشان شروع کردند، فرصت مناسبی است که در ایام انتخابات این مسائل روشن شود تا مردم در جریان بسیاری از حرف‌های گفته نشده قرار گیرند و بدانند این افراد چه بر سر کشور آورده‌اند.  در مناظره‌ها گوشه‌ای از عملکردتان را برملا خواهیم کرد. نامه‌ها و حرف‌هایی که احمدی‌نژاد این روزها مطرح می‌کند تنها یک بازی انتخاباتی است چرا که همه می دانند آقای احمدی‌نژاد چه بر سر اقتصاد این کشور آورده است. همه می‌دانند که با توجه به درآمد افسانه‌ای بیش از ۷۰۰ میلیارد دلاری چه کاری با کشور کرد و یک دولت بدهکار با تورم افسار گسیخته ۴۴ درصدی، رکود منهای ۶.۷ درصدی و روابط بهم ریخته با دنیا و تحریم‌های فزاینده تحمیل شده را تحویل داد. مهم‌تر از همه بهم ریختن بنیان‌های اخلاقی کشور از مهم‌ترین دستاوردهای دولت احمدی نژاد بود. در جریان انتخابات حتماً در مناظره‌ها گوشه‌هایی از عملکرد او برملا خواهد شد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 26 فروردین

 
 

اشتراک گذاری: