ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

2 اسفند ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

خشم و بی اعتمادی به حاکمیت

زبان گویای دو حادثه

در گچساران و اندیمشک

 
 
 
 
 

 

1- بامداد ۲۹ بهمن فرد یا افرادی با شلیک ۱۲ گلوله به مجتمع مسکونی کارکنان دادگستری معروف به میدان سه راهی گچساران، حمله کردند. یک روز پس  از این حادثه اعلام شد که یکی از مهاجمین شناسائی شده  است.

 

2-  دو روز پس از حادثه گچساران در اعتراض به نصب یک تابلوی راهنمای "به سمت اندیمشک" مردم این شهر به سمت این تابلو به حرکت در آمده و آن را از جا کندند. اعتراض آنها به این بود که مرز دزفول و اندیمشک کوی سوم شعبان است و تابلو باید در همان نقطه نصب شود.  آنها از بیم حضور امنیتی ها به هرکس که گوشی و دوربین عکس برداری و فیلمبرداری در دست داشت حمله ور شدند و سرانجام جاده دزفول - اندیمشک را بستند و با نیروی انتظامی که به محل اعزام شده بود درگیر شدند. پیش از آن با ماموران شهرداری دزفول درگیر شده بودند. سرانجام نیروی انتظامی شروع به شلیک گاز اشک آور کرد

فرماندار اندیمشک اعلام کرد که از نصب تابلو فعلا خودداری می شود و در آینده در محلی که مردم معترض گفته بودند نصب خواهد شد. در واقع شهرداری با نصب تابلو زمینه این شورش را فراهم کرده بود.

همین دو حادثه کافی است تا عمق خشم نهفته مردم و در انتظار هر بهانه ای برای شورش و بی اعتمادی آنها به دستگاه قضائی کشور معلوم شود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 2 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: