ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

4 اسفند ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 4 اسفند

از پشت صحنه مخالفت ها

بوی خیانت به مشام می رسد!

 
 
 
 
 

 

فرشاد مومنی از اقتصاد دان های مطرح کنونی در ایران است. همه حکومتیان و اهالی رسانه می دانند که آنچه او می گوید، دقیقا همان است که میرحسین موسوی گفته و بدان معتقد است. او همین نظرات را در نامه اقتصاددانان خطاب به مردم ایران که رهبر جمهوری اسلامی نیز گفت آن را خوانده و با بسیاری از بخش های آن موافق است مطرح کرده بود. نشستی هم روحانی با اقتصاددانان و برخی از نویسندگان آن نامه برگزار کرد اما تاکنون نه تائید رهبر و نه نشست های روحانی تغییراتی در سمت گیری اقتصادی ایران که مومنی سخت به آن پایبند است بوجود نیآورده است. روز گذشته "مومنی" با صراحت کم نظیری که قطعا با واکنش قبیله مصباح یزدی و کیهان و ... روبرو خواهد شد گفت:

درباره کسانی که با اف. ‌ای.‌ تی.‌ اف مخالفند شائبه خیانت به کشور وجود داد. چه اصراری دارند که در دنیا به حامی تروریسم شناخته شویم؟ توصیه مشفقانه من این است که ما این مسأله(FATF) را بپذیریم.

متأسفانه ما بیش از آنکه استدلال‌های منطقی بویژه از ناحیه مخالفان این مسأله را شنیده باشیم برچسب زنی، اتهام وارد کردن و تهدید را مشاهده می‌کنیم. انصاف این است که اگر گفتگویی ملی درباره مسائل حیاتی چون FATF موضوعیت پیدا می‌کرد و افرادی که هیچ نوع انتصاب باندی و جناحی ندارند اما از صلاحیت تخصصی برخوردار هستند می‌آمدند و در این زمینه بحث می‌کردند شاید خیلی بهتر و کم هزینه‌تر موضوع FATF بررسی  می شد"


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 4 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: