منتخب اخبار  

        www.pyknet.net

   پیک نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

9  اسفند ماه 1397

  pyknet100@gmail.com

 
   
 

 

منتخب اخبار فرهنگی – هنری

 

روزنامه قانون را می گویند نزدیک به اصلاح طلبان است. این روزنامه یک روز پس از اعلام خبر سفر بشار اسد به تهران مقاله ای با عنوان "مهمان ناخوانده" نوشت و منتشر کرد که از عنوانش پیداست با این سفر و با اسد مخالف است. همان روز انتشار دستور توقیف موقت این روزنامه صادر شد.

این ساده ترین و بی نتیجه ترین تصمیمی است که می توان در باره یک روزنامه و یک نظر گرفت. درست شبیه اعدام قاچاقچی مواد مخدر و یا هر اعدام به هر بهانه دیگری.

بهترین راه حل این بود که نویسنده و سردبیر و مدیرمسئول این روزنامه به تلویزیون دعوت می شدند و چند کارشناس دیگر هم در برابرشان ظاهر می شدند و دو طرف بدون اتهام زنی به یکدیگر بحث می کردند که سقوط اسد که خواست امریکا و اسرائیل بود درست تر بود یا یاری رساندن به وی برای حفظ سوریه؟ دراین صورت است که مردم آگاهی بیشتری پیدا می کنند و روزنامه ای که خلاف می نویسد و یا مغایر آگاهی مردم مقاله (نه خبر) منتشر می کند گرفتار سقوط تیراژ و فروش می شد و این ضربه ای به مراتب سنگین تر از توقیفی بود که اتقاقا برای آن روزنامه اعتبار می شود، زیرا مردم آن روزنامه را قربانی حکومتی می شناسند نه قربانی نظرات و دیدگاه هایش. این دو کلام حرف حساب را 40 سال است در باره احزاب و رسانه ها می گویند و مثل میخی که بر سنگ فرو نمی رود، به کله آقایان فرو نمی رود.

 

سانسور نامه روحانی به ظریف در تلویزیون

http://aftabnews.ir/fa/news/577431/

آشنا: زود است نتانیاهو و رهروانش از دست ظریف خلاص شوند

http://aftabnews.ir/fa/news/577362/

محمد علی ابطحی، در روز تولد هوشنگ ابتهاج

https://www.jamaran.ir/ -182/1128321-

روزنامه قانون توقیف شد + عکس

http://aftabnews.ir/fa/news/577249/

تصویر/ صف طولانی کولبران در کوه های کردستان

http://etedaal.ir/fa/news/219115/


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 9 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: