ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

11 اسفند ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سخنرانی سرلشکر سلیمانی در کرمان

اوباما آرام، آرام جلو میرفت

اما ترامپ خیلی شتاب دارد!

 
 
 
 
 

 

پس از ماجرای استعفای ظریف، او در برج میلاد سخنرانی کرد و سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به کرمان رفت و در کنگره 6500 شهید استان کرمان سخنرانی کرد.

سخنرانی ظریف را در همین شماره پیک نت می شنوید و برای حفظ توازن خبری، بخشی از سخنرانی سلیمانی در کنگره کرمان را هم منتشر می کنیم:

« ... پس از جنگ - ایران و عراق- امروز در نگاه دو ملت قلعه دشمنی به قلعه دوستی تبدیل شده و ما هیچ نگرانی از مرزهای جنوبی و غربی کشور نداریم و تبدیل شدن چنین دشمنی تاریخی به یک دوستی آیا منافع نیست و این به واسطه قدرت اسلام است. (اخبار مربوط به تظاهرات در بصره و بغداد و دیگر شهرهای شیعه نشین عراق و شعارهای جبهه "سائرون" که مقتدا صدر آن را رهبری می کند خلاف نظر سلیمانی است و درجهت حفظ استقلال عراق در برابر امریکا و ایران است!)

درباره برجام 2 دشمن از اول برجام را سه ضلعی می‌دانست نه یک ضلعی و دو ضلع  بعدی را مهمتر از ضلع اول می دانست. اوباما آرام آرام می خواست به دو ضلع دیگر برسد اما ترامپ به سرعت می خواهد این راه را طی کند. امریکا میخواهد جریان ها در برجام 2  خشکانده شود اما به اینجا ختم نمی شود. آنها برای اینکه قدرت اسلام اصیل ناب در برابر اسلام وهابی و یهودی را بخشکانند با توافق برجام 2 می خواهند ریشه جریان های اسلامی را بخشکانند. اگر قدرت دین و اسلام نبود با قدرت دیگر نمی توانستیم با چنین قدرتی برسیم. جمهوری اسلامی با اتکای به اسلام توانست ایران را در برابر همه خطرها بیمه و توانمند کند و به ایران اقتدار ببخشد."


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 11 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: