ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

3 بهمن ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

هزار هزار در شهرها می چرخند

سپاه سارقان و معتادان

بیشتر از اعضای سپاه نیست؟

 
 
 
 
 

 

پلیس جمهوری اسلامی اعلام کرده که در شهرهای ایران 200 هزار سارق حرفه ای می گردند که اغلب آنها سابقه محکومیت و زندان هم دارند. این آمار رسمی و شمار ثبت شده سارقان حرفه ایست و این درحالی است که چندین برابر آن سارق و آفتابه دزد داریم که برای امرار معاش حتی پیچ  و مهره ریل های راه آهن را هم باز می کنند و برند و یا درهای چدنی آب، صندوق های قرض الحسنه و سیم های برق را به دزدی می برند تا تبدیل به نان کنند و یا تبدیل به مواد مخدر. پنجره های میله دار آهنی و درهای سه قفله خانه ها سخن از گردش سپاه سارقان و آفتابه دزدها در شهرها می گویند. کسی نمیداند کل نیروی سپاه و نیروی انتظامی چه تعداد است، اما با آماری که درباره سرقت و سارقان و زندانیان اعلام می شود می توان حدس زد اگر توازنی بین آمار این دو برقرار نباشد هم شمار دومی ها بیشتر از اولی هاست. صحبت بسیج را هم نکنیم بهتر است!

روز گذشته دراهواز اعلام شد که 111 سارق که به خانه های مردم دستبرد می زدند دستگیر شدند. دیگر شهرهای ایران وضعی مشابه دارند و تا فقر و اعتیاد هست، سرقت و سارق هست.

روزگاری آقای خمینی، پس از کشته شدن آیت الله بهشتی گفت "ایران پر از بهشتی است" و بعد از ترور نافرجام هاشمی رفسنجانی اطلاعیه داد و نوشت "تا نهضت هست، هاشمی هم زنده است". حالا باید گفت ایران پر از سارق و معتاد و بیکار است و نهضتی به معنای سالهای اول انقلاب نیست که هاشمی اش زنده باشد.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 3 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: