ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

4 دی ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

تحریم ها و نداشتن توان مالی نو خریدن

بازار داغ و پر رونق

دست دوم فروشی اینترنتی درایران

 
 
 
 
 

 

همزمان با جلوگیری از قاچاق واردات بویژه پوشاک و جدی تر شدن تحریم ها، بر شمار سایت های فروش دست دوم در ایران افزوده شده است.

تاکنون دو سایت دیوار و شیپور به سبک "ای. بی" در اروپا و امریکا میدان دار بودند اما حالا برای آنها رقیب زیاد شد و در واقع "دست" زیاد شده است.

یک نماینده مجلس گفته است: اگر بازار دست دوم وجود نداشته باشد اقشار وسیعی از مردم در تنگنا قرا رمیگیرند.  بازار کالا‌های دست دوم چه به صورت مجازی و چه به صورت غیرمجازی، موفق شده‌اند که این اقشار را در بازار زنده نگه دارند. رونق این سایت، عملا مغازه های عتیقه فروشی و سمساری راهم تحت الشعاع قرار داده اند.

بسیاری از مردم ایران روز به روز بیشتر قدرت خرید کالای نو را از دست می دهند و همین مسئله باعث زایش انواع سایت های فروش دست دوم شده اند.

هیچ نهادی در بازار دست دوم دخالت ندارد و عملا هم نمی تواند داشته باشد، همچنان که در اروپا و امریکا چنین نظارتی ممکن نیست.

از جمله ایرادهای سایت های دست دوم فروشی در ایران آنست که اگر جنسی خراب باشد و یا خراب از کار در بیاید خریدار نمی تواند و نمی داند چگونه می تواند خسارت خود را بگیرد و یا جنس خریداری شده را پس بدهد

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 4 دی

 
 

اشتراک گذاری: