ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

17 دی ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

رهبر باید پاسخ بدهد

جنجال 97 چه بوده که در

سال 98 قرار است تکرار شود؟

 
 
 
 
 

 

سه دهه است که آقای خامنه ای در سخنرانی  های خود اصطلاحات و تعابیری را به کار می برد که باعث جدال گروه های حکومتی و تبدیل تشنج در جامعه می شود و او ترک عادت نمی کند، به نوعی که وقتی از آن سخن و تعبیر خود پشیمان هم می شود نمیداند چگونه آن را اصلاح کند و پس بگیرد. ازجمله "یورش فرهنگی" که منجر به قتل های زنجیره ای شد، "خودی و غیر خودی" که باعث مشتی غارتگر با ریش و تسبیح و چفیه عربی شد، "ریزش و رویش نیروهای انقلابی" که نمونه اش محمود خاوری فراری و بابک زنجانی زندانی شد، اقتصاد مقاومتی که ویرانی اقتصادی کشور را موجب شد، خصولتی سازی اقتصاد که باعث تاسیس شرکت های وابسته به سپاه و سبز شدن بانکها و موسسات اعتباری و چپاول ثروت ملی و نابودی صنایع تولیدی شد، دادن لقب "زنده کننده شعارهای انقلاب" به احمدی نژاد که حالا نمی داند چگونه آنرا از وی پس بگیرد!، "فتنه 88" که حالا با افشای مذاکرات آن انتخابات میرحسین موسوی معلوم شد که یک عده معدودی منظورش بوده اما تبدیل شد به فتنه میلیونها ایرانی، "بصیرت" برای تائید کودتای 88 که خطاب پنهانش به هاشمی رفسنجانی بود و بعدها معلوم شد حق با هاشمی بود و او درست تر دیده بود فاجعه ادامه ریاست جمهوری احمدی نژاد را و دهها اصطلاح دیگر. اخیرا هم گفته است در سال 98 هم مانند  سال 97 دشمن خارجی جنجالی را طراحی کرده است. بی آن که بگوید سال 97 چه جنجالی کرده بود آن دشمن خارجی!

بادمجان دور قاب چین ها نیز هر بار از این اصطلاحات بهره گرفته و یک جنجالی در کشور برپا کرده اند مثل مورد اخیر که روز گذشته علی مطهری ناچار شد توضیح کوتاهی دراین باره دراینستاگرام بنویسد. او نوشت:

«در روز ۲۱ آذر مقام رهبری گفتند دشمن خارجی همان طور که برای سال ۹۷ برنامه جنجال طراحی کرده بود و به هدف خود نرسید ، برای سال ۹۸ هم طراحی کرده است. عده ای از این سخن ایشان تعبیر «فتنه ۹۸ » کردند و به نیروهای داخلی نسبت دادند. من در پاسخ سوال خبرنگار گفتم«از کسانی که فتنه ۹۸ را مطرح کرده‌اند بپرسید دوباره بناست چه فتنه ای را برپا کنند».عجیب است که عده ای بیمار روانی و سیاسی گفتند سخن من کنایه به رهبری بوده است، در حالی که اولاً ایشان نظر به دشمن خارجی داشتند و ثانیاً اساساً تعبیر «فتنه ۹۸» را به کار نبردند. ..»


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 17 دی

 
 

اشتراک گذاری: