ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

17 دی ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سخنگوی قوه قضائیه مردم را هالو تصورمی کند!

چه ارگان و نهادی باید

شکنجه بخشی را رسیدگی کند؟

 
 
 
 
 

 

شکنجه و اعتراف گیری و اعدام سه سرنوشت زندانیان سیاسی جمهوری اسلامی است و همه حکومتیان و غیر حکومتیان از آن باخبرند، نه تنها در داخل، بلکه در خارج از کشورهم.

به همین دلیل واکنش محسنی اژه ای معاون اول و سخنگوی قوه قضائیه درارتباط با نامه اسماعیل بخشی، نماینده کارگران هفت تپه به وزیر اطلاعات و شرح شکنجه اش، مضحک است. او روزگذشته برای آن که مجبورنشود به خبرنگاران پاسخ بدهد گفت:

از دیگران شنیدم و خودم هم دیدم نامه ای به وزیر اطلاعات داد که باید این وزارتخانه پاسخ دهد و خودشان پیگیری کنند. طبق روال وزارت اطلاعات پیگیری می کند و اگر خود این فرد به قوه قضاییه مراجعه کند صد درصد رسیدگی می شود اما اینکه مدعی العموم ورود می کند یا نه خبر ندارم.

این همان مدعی العموم و یا دادستان است که راسا یک دختر17 ساله را به جرم داشتن فیلم رقص دراینستاگرام دستگیر کرد، و حالا نمی تواند سرخود برای بررسی شکنجه اسماعیل بخشی دخالت کند؟

این همه زندانی سیاسی مگر به قوه قضائیه مراجعه نکردند و یا قوه قضائیه احضارشان نکرد، رسیدگی به شکایت آنها ( از جمله همین دکتر خزعلی) به کجا انجامید که شکایت بخشی بیانجامد؟

چرا مدعی العموم نماینده وزارت اطلاعات را برای توضیح احضارنمی کند و رسیدگی به خود متهم یعنی وزارت اطلاعات موکول شده است؟ درهمین مورد آخر، مسئله این نیست که مجرم اصلی اطلاعات سپاه است؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 17 دی

 
 

اشتراک گذاری: