ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 دی ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 20 دیماه

مصاحبه ای که باید خوانده شود

سخنانی که باید به آن فکر کرد

 
 
 
 

 

خبرگزاری ایرنا مصاحبه ای مشروحی با مدیرکل رسانه های خارجی وزارت ارشاد در دولت خاتمی و وزارت عطاء الله مهاجرانی انجام داده و منتشر کرده است. این مصاحبه بدلیل مشروح بودن در پنج بخش منتشر شده است. گفتگو با مدیرکل یک وزارتخانه در سال 1376، خود به خود می تواند چندان اهمیت خبری نداشته باشد، اما آشنائی با این مدیر مصاحبه را با اهمیت می کند. این مدیرکل محمد حسین خوشوقت نام دارد و فرزند آیت الله خوشوقت است که گفته می شود نقش مهمی در صدور فتوای قتل های زنجیره ای داشت و در بیت رهبری مستقر بود. آیت الله خوشوقت قریب سه سال پیش در گذشت و رهبر بر میت او نماز خواند. اهمیت این مصاحبه بیشتر می شود اگر بدانیم خواهر وی (دختر آیت الله خوشوقت) همسر پسر بزرگ علی خامنه ای، "مصطفی خامنه ای" است.

مدیرکل اسبق وزارت ارشاد به سئوالاتی که خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی مطرح می کند پاسخ میدهد. از جمله درباره قتل "زهرا کاظمی" خبرنگار عکاس ایرانی کانادائی که درجریان بازجوئی زیر دست قاضی مرتضوی کشته شد و یا این سئوال که چرا گفته می شود آیت الله خوشوقت در قتل های زنجیره ای نقش داشت و... در ادامه این سئوالات، نوبت می رسد به پسرهای آقای خامنه ای و گرانیکای این مصاحبه درست در همینجاست. آنجا که محمد حسین خوشوقت که با خانواده رهبر نشست و برخاست دارد می گوید در میان پسران آقای خامنه ای، آقا مجتبی از بقیه شبیه تر به پدرشان است و البته اضافه می کند که البته مقام رهبری انتخاب را حق مجلس خبرگان میدانند!!

اگر نبود حدس و گمان هائی که درباره بقای حیات آقای خامنه ای روز به روز بیشتر میشود، نیازی به رفتن خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی "ایرنا" سراغ محمد حسین خوشوقت بود؟ مدیرکلی که اندک شماری او را می شناسند و حضور در دولت محمد خاتمی برایش نوعی سرمایه است!

و باز، اهمیت این مصاحبه و توجه ویژه به آن وقتی بیشتر می شود که تقریبا همزمان با این مصاحبه حسن روحانی نیز در سخنرانی روز گذشته خود درهیات دولت گفت: ما انقلاب نکردیم که منتظر باشیم که حاکم بمیرد و جای اش را پسرش بگیرد!

بخش هائی از مصاحبه محمد حسین خوشوقت را در همین شماره پیک نت می خوانید.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 20 دی ماه

 
 

اشتراک گذاری: