ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22 دی ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مالیات دولت را بدهید

مردم به نان شب محتاج اند

رئیسی مناره طلا می سازد!

 
 
 
 
 

 

سایت "رجانیوز" که ارگان غیر مستقیم تفکر حجیته و دلواپسان دنباله رو این تفکر است، این ادعای سید ابراهیم رئیسی تولیت آستانقدس را منتشر کرده است:

ما در تولیت آستان قدس رضوی تعداد شرکت های زیانده را به صفر رساندیم. اجازه نداده‌ایم حتی یک قطعه طلایی که یک بانوی دلداده حضرت سال‌ها پیش برای حرم نذر کرده فروخته شود. آنها نگهداری می‌شوند و در موارد لازم ساخت و ساز حرم مانند مناره‌های صحن جامع که اخیراً بخشی از آن مطلا می‌شود، به‌ کار گرفته می‌شود؛ این امانتداری وظیفه و افتخار ماست.

 

همان مردمی که النگو و گوشواره عروسی خود را به امید نجات از بیماری و بیکاری نذر امام رضا کرده اند، مناره طلا نمی خواهند، نان می می خواهند و این نان را نه بر سر سفره گدائی آستانقدس، بلکه با کار و معیشت می خواهند.

آستانقدس هنر می کرد اگر مالیاتش را به دولت میداد تا جعفر زاده عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس نگوید: "سهم مالیات نهادها و بنیادها در بودجه سال ۹۸، چهارصدم درصد پیش‌بینی شده است. حالا که جنگ اقتصادی است و امکان فروش  نفت کم می شود و با کاهش شدید درآمد دولت روبرو هستیم  باید در معافیت‌های مالیاتی تجدید نظر جدی بشود."


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 22 دی ماه

 
 

اشتراک گذاری: