ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

23 دی ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

دیدار مطهری با بخشی

زد و خورد یک نفر به چند نفر

در مسیر انتقال از شوش به اهواز!

 
 
 
 
 

 

مطهری، نایب رئیس مجلس که با اسماعیل بخشی سخنگوی کارگران هفت تپه که شکنجه خود در طول بازداشت را طی نامه ای به وزیر اطلاعات فاش کرده دیدار کرد و در مصاحبه ای با روزنامه "ایران" گفت :

 ابتدای بازداشت که ما را به ستاد خبری وزارت اطلاعات بردند، دو ساعت آنجا بودیم و بعد از شوش ما را به اهواز انتقال دادند. در این دو جا یعنی در ستاد خبری در شوش و در مسیر انتقال بنده را مورد ضرب و شتم قرار دادند و به نوعی شکنجه کردند. اما مسئولان وزارت اطلاعات گفتند ماجرا به این صورت که عنوان شده نبوده، بلکه خود ایشان درگیر شده با مأموران و به زد و خورد پرداخته و آنها هم مجبور به واکنش شده‌اند. حرف دو طرف ماجرا به این صورت بود.

فردای این دیدار در جلسه فراکسیون امید، وزیر اطلاعات با برخی معاونان این وزارتخانه و مدیرکل اطلاعات استان خوزستان حضور داشتند. این افراد هم حرف‌هایشان را در فراکسیون امید زدند و یک ویدئویی را هم از اظهارات آقای بخشی پخش کردند. به هر حال دیگر قضاوت این ماجرا با ما نیست و با مقامات قضایی و مردم هست که ببینند واقعیت ماجرا چه بوده.

حرف دو طرف ماجرا به این صورت بود.

سنوال: درباره دوره بازداشتی که ایشان در اهواز بود بحث بیشتری نشد؟ چون آقای بخشی مدعی است در آنجا شکنجه شده.

مطهری: در دوره بازداشت را یادم نمی‌آید که چیزی گفته باشد. ایشان بیشتر درباره همان زمان حضور در ستاد خبری وزارت اطلاعات در شوش و فاصله انتقال به اهواز تأکید داشت.

- دلیل اینکه در میان افکار عمومی طرح ادعاهایی علیه نهادهای رسمی کشور براحتی و گاه بدون ارائه مستندات کافی پذیرفته می‌شود، چیست؟

مطهری: دلیل آن این است که مسئولان معمولاً اطلاع‌رسانی نمی‌کنند یا دیر اطلاع‌رسانی می‌کنند و اگر خطایی کرده باشند، عذرخواهی نمی‌کنند تا اعتماد جامعه جلب شود.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 23 دی ماه

 
 

اشتراک گذاری: