ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 دی ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

برای دیدن اقوام و برخی دوستان

درهای حصر موسوی و کروبی

هفته ای یکبار باز می شود!

 
 
 
 
 

 

لای در حصر موسوی و کروبی را حکومت باز کرده و برخی ملاقات ها را برای آنها آزاد اعلام کرده است. البته تحت نظارت امنیتی. در این باره حسین کروبی فرزند مهدی کروبی گفته است:

از حدود دو ماه قبل ماموران امنیتی به آقایان کروبی و موسوی اعلام کردند که هفته‌ای یک بار می‌توانند آنها را به بیرون از حصر و منزلی از دوستان و اقوام که خود انتخاب می کنند ببرند. ماموران امنیتی تاکید کردند که اسامی ملاقات شونده‌ها باید به تایید مقامات امنیتی برسد تا در کمیسیون یا هیاتی در این باره تصمیم گرفته شود.

آقای کروبی اعلام کردند که تمایل دارند این ملاقات‌ها را از خانواده‌ی شهدا آغاز کنند و به همین منظور ابتدا به دیدار مادر سه شهید شاه‌ حسینی رفتند و سپس به دیدار خانواده سه شهید پناهی که در کرج هستند رفتند. در این مدت خانه‌ی چند شهید و همچنین یکی از دوستانشان رفته‌اند.

 خانواده درجه یک نیز که شامل عروس‌ها و نوه‌ها و ما می‌شود، هرزمان که بخواهند می‌توانند با ایشان دیدار کنند، اما کلید منزل در دست نیروهای امنیتی است و هربار که ما می‌رویم باید آیفون بزنیم و بعد هم در را پشت سر ما قفل می‌کنند و باوجود تاکید خانواده کلید به ما داده نشده است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 25 دی ماه

 
 

اشتراک گذاری: