ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

6 آذر ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 6 آذر

یک لیوان آب

در "راه آب" بیت رهبری!

 
 
 
 

 

دانشجویانی که خود را اصولگرا معرفی کرده اند، نامه ای خطاب به رهبر جمهوری اسلامی نوشته و از وی خواسته اند "تابو" شکنی کرده و از بیت رهبری و حسینیه رهبری دل کنده و امسال در مراسم روز دانشجو (16 آذر) تشریف بیآورد دانشگاه برای سخنرانی و پاسخ به سئوالات دانشجویان.

اصلا مهم نیست که نویسندگان این نامه و درخواست کنندگان این دعوت اصولگرا باشد و یا اصلاح طلب، عضو انجمن اسلامی باشند و یا بخشی از بسیج دانشجوئی. اصل مسئله، یعنی دعوت از رهبر که به میان دانشجویان بیاید و به سئوالات آنها پاسخ بدهد مهم است. اعضای انجمن شیاطین هم اگر چنین دعوتی کرده بودند و یا کرده باشند کار خوبی کرده اند.

حالا، چه کسانی و چرا از این دعوت وحشت زده شده و در نفی آن سخن گفته و یا مقاله نوشته اند؟ در صدر همه سپاه پاسداران که ماجرای دعوت ظاهرا هیچ ارتباطی به آن ندارد اما خودش را پرت کرده وسط میدان زیرا میداند سرنخ خیلی از سئوالات به سپاه وصل خواهد شد و اساسا رهبر نباید از بیتش بیرون بیاید. همانجا باید باشد و با فرماندهان سپاه مرتب جلسه بگذارد!

بخوانید که روزنامه "جوان" که ارگان مطبوعاتی سپاه است چگونه و با عجله در نفی این دعوت پریده وسط میدان و دیروز نوشته:

« در روزهای اخیر انتشار نامه‌ای منسوب به جنبش عدالتخواه دانشجویی خطاب به رهبری موجی از انتقادات به این تشکل را موجب شده است. (این موج مورد اشاره سپاه مصداق همان ضربالمثل  "مورچه در استکان افتادن و فریاد زد دنیا را آب برد است!)"

و در ادامه می نویسد:

«در کنار ذوق‌زدگی اصلاح‌طلبان و براندازان از انتشار این نامه، یکی از مسئولان اسبق جامعه اسلامی مهندسان (تشکل وابسته به موتلفه و محمد رضا باهنر متحد موتلفه) بنام رضا هادی‌زاده در اینستاگرام نوشته «یکی از بچه‌های شورای دانشجویی عدالتخواه تهران خبر داد که نامه اخیر بدون رأی‌گیری از اعضا و خلاف اساسنامه انجمن منتشر شده...»

می بینید! حتی یک لیوان آب در لانه مورچگان، چگونه آنها را هراس زده از زیر زمین به روی زمین می آورد! مقاله روزنامه جوان جز اینست؟ آن تشکل و یا آن فرد انجمن اسلامی و یا هر تشکل دیگری جرمی مرتکب شده اند که خطاب به رهبر از او خواسته اند تشریف بیآورد دانشگاه؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 6 آذر

 
 

اشتراک گذاری: