ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

10 آذر ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 10 آذر

مملکت فرو نمی پاشد

نظام فاسد فرو می پاشد!

 
 
 
 

 

دادستان کل جمهوری اسلامی رفت قم و برای طلاب و روحانیونی که در سالن مدرسین حوزه قم جمع شده بودند سخنرانی کرد. خواندنی است گفته های فردی که دادستان کل یک کشور 81 میلیونی با 22 میلیون کودک و 45 در صد جوان و بیشترین تحصیلکردگان دانشگاهی (زن و مرد) است. او گفت:

بنده برای حضور بانوان در ورزشگاه آزادی اعتراض کردم؛ حمله بسیاری از سوی اصلاح‌طلبان، اصولگرایان و آقایان حوزه علمیه قم و غیره به بنده شد. باکی از این حملات ندارم؛ اما چه مقدار حمایت شدم؟

(اولا او اعتراف به وسعت مخالفت با موضع گیری های وی در باره حضور زنان در ورزشگاهها کرده و ضمنا وقتی کسی خلاف مسیر آب حرکت می کند یا آب او را می برد و به یک جائی می کوبد و می کشدش و یا قبل از کوبیده شدن به جائی خفه می شود!)

 دادستان که متاسفانه همنام با آیت الله منتظری است اما یک مو از تن آیت الله منتظری به تن او نیست در ادامه گفته است:

امروز در جنگ نرم و فضای مجازی با مشکلات بسیاری مواجه بوده و فشارها بسیار بالاست. رهبر معظم انقلاب تأکیدات بسیاری درباره فضای مجازی دارند که فقط 50 درصد آن از رسانه ملی و سایر رسانه‌ها منتشر می‌شود. امروز نکاتی در فضای مجازی در حال ترسیم است که همه فکر می‌کنند مملکت در حال فروپاشی است و این اخبار فضای مجازی در همه ما اثر می‌گذارد، درحالی‌ که واقعاً این‌گونه نیست.

1- اعتراف به جلسات محرمانه ای که با رهبر می شود و او علیه فضای مجازی دستوراتی می دهد و تصمیماتی را دیکته می کند که انتشار نمی یابد!

2- ایشان مملکت را با نظام اشتباه و یا مترادف گرفته است و ضمنا لازم نیست در فضای مجازی فروپاشی ترسیم شود و ایشان و بقیه ای که با ایشان در یک قطارند تحت تاثیر قرار بگیرد. در همین شماره پیک نت به آمار 4 و نیم میلیون تحصیلکرده بیکار در کشور مراجعه کند که توسط خبرگزاری های داخلی منتشر شده، به آمار و تصاویر دستفروشان در حاشیه خیابانها و خالی شدن روستاها از سکنه مراجعه کند، به آمار فقر مراجعه کند، به آمار اعتیار و تن فروشی و ایدز مراجعه کند. به آن بخش هائی از پرونده ها و اطلاعات محرمانه درباره اختلاف و دزی حکومتی که عمدتا در نهادهای وابسته به بیت رهبری جمع اند مراجعه کند، اصلا برود به دیدار آیت الله هائی در قم که جیره حکومتی نمی گیرد و در دهه اول جمهوری اسلامی دادستان و مسئول و حتی عضو شورای نگهبان بوده اند و از آنها نظرشان را در باره فروپاشی نظام سئوال کند و یک جمعبندی را با دلائل و نشانه های بالا برای جلسات محرمانه با رهبر ببرد. درد فضای مجازی نیست، دردی آن چیزهائی است که دربالا ردیف کردیم.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 10 آذر

 
 

اشتراک گذاری: