ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

10 آبان ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

دیداری که تبدیل به

جدال علنی دو گروه روحانیت شد

 
 
 
 

 

این عکس آن دیداری است که شیخ محمد یزدی در اعتراض به آن نامه ای تهدید آمیز به آیت الله شبیری زنجانی نوشته است. عکس را جهان نیوز منتشر کرده است و اسامی دیدار کنندگان با شبیری زنجانی نیز در زیر عکس انتشار یافته  است. خوئینی ها دادستان کل دوران حیات آیت الله خمینی و رهبر دانشجویان خط امام و همچنین نایب رئیس مجلس، عبدالله نوری نماینده آقای خمینی در سپاه، غلامحسین کرباسچی شهردار شایسته تهران و محمد خاتمی رئیس جمهور اسبق ایران. چرا چنین دیداری که بازتاب رسانه ای هم نداشت چنان موجب وحشت روحانیون حکومتی شد که شیخ محمد یزدی آن نامه را به آیت الله شبیری نوشت؟ میگویند آدم مارگزیده وترسو از ریسمان سیاه و سفید هم می ترسد. آقایانی که نهادهای غیر انتخابی را اشغال کرده اند از سایه خودشان هم می ترسند و هاشمی رفسنجانی نیز به همین دلیل استخر مرگ شد!

به گزارش ایسنا و به نقل از "فرید مدرسی" روزنامه نگار:، «‏پنجشنبه ۱۹ مهر آیت‌الله شبیری زنجانی ناهار مهمان آیت‌الله خامنه‌ای بود. دیدار از ساعت یک‌ و‌نیم تا چهار بعدازظهر طول کشید؛ آقازاده‌ها هم حضور داشتند. حدود یک‌ساعت از دیدار، گفت‌وگوی خصوصی میان دو آیت‌الله بود.»

شیخ محمد یزدی از این دیدار و نتایج احتمالی آن ترسیده و آن نامه جنجال برانگیز را نوشت؟ میان شبیری زنجانی و رهبر جمهوری اسلامی در آن یکساعت گفتگوی خصوصی و تک به تک مسائلی مطرح شده که پس از آن شبیری زنجانی آقایان خاتمی و خوئینی ها و ناطق را به بیت خود دعوت کرد؟ یا آنها او را به خانه خود؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 10 آبان

 
 

اشتراک گذاری: