ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

10 آبان ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

روحانی در آستانه مرحله دوم تحریم ها:

امریکا گام به گام تهدید های

تحریمی اش را پس میگیرد!

 
 
 
 

حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت، پس از ستایش از راهپیمائی اربعین گفت:

13 آبان (روز تصرف سفارت امریکا در ایران که قرار است مرحله دوم تحریم های امریکا علیه ایران به اجرا گذاشته شود) برای مردم ما خاطرات فراوانی دارد. 13 آبان اساساً برای مبارزه با کاپیتولاسیون و مبارزه برای استقلال ملت ایران و بر علیه تجاوز آمریکا بود.

در سال 58 آمریکایی‌ها با توطئه ها و مداخلاتشان دانشجویان را عصبانی کردند و باعث شدند که آن حوادث پیش بیاید. همواره 13 آبان روز مقصر بودن و جانی بودن آمریکا در تاریخ بوده است و امسال هم 13 آبان به معنای یک ظلم جدید از طرف آمریکایی‌هاست، ولی ملت ایران در همه مواقع ایستادگی کرده و در این 13 آبان نیز ایستادگی خواهد کرد. ممکن است، در چند ماه گذشته مقداری بر مردم ما سخت گذشته باشد و در چند ماه آینده هم سخت بگذرد، ‌اما دولت همه توان خود را برای کاهش مشکلات بکار خواهد بست و با کمک مردم، تولیدکننده‌ها و صادرکننده‌ها و به کمک همه فعالان اقتصادی، نخواهیم گذاشت این روند ادامه پیدا کند.

بسیاری از کشورهای بزرگ از جمله کشورهای بزرگ در آسیا، اروپا و در قاره‌های دیگر در پیام‌هایشان در همین روزهای اخیر، اعلام کردند که در کنار ایران خواهند ایستاد. مطمئنا آمریکا در این توطئه جدید علیه ایران پیروز نخواهد شد کما اینکه قدم به قدم دارند عقب‌نشینی می‌کنند؛ اول گفتند نفت را به صفر می‌رسانیم؛ بعد گفتند که در نوامبر نمی‌شود که به صفر برسانیم، چند ماه بعد ممکن است و بعد کم کم گفتند نمی‌شود به صفر برسانیم و می‌خواهیم صادرات نفت را کم کنیم. شما نه می‌توانید نفت ایران را قطع کنید و نه می‌توانید به آن حدی که مورد نظرتان است، برسانید.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 10 آبان

 
 

اشتراک گذاری: