ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

27 آبان ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مقاله روزنامه جمهوری اسلامی

فکری برای یافتن کسانی باید کرد

که حرف آخر را در نظام بزنند!

 
 
 
 

 

روزنامه جمهوری اسلامی در شماره روز گذشته خود در مقاله ای از "شیر در شیر" بودن حکومت و در واقع ملوک الطوایفی بودن جمهوری اسلامی انتقاد کرده و نوشت:

اینکه بعضی از اعضاء مجمع تشخیص مصلحت نظام با صراحت و تاکید بگویند اگر CFT را رد کنیم به ترامپ کمک کرده‌ایم و روز رد کردن آن روز جشن ترامپ و نتانیاهو و بن سلمان است و درست در همان زمان دبیرکل یکی از احزاب اسلامی (لابد به عنوان موضع آن حزب) خطاب به شورای نگهبان بگوید به خاطر رد کردن تک تک بندهای CFT به شما تبریک می‌گویم، در نگاه مردم که ناظر این صحنه متضاد هستند به معنای بلاتکلیفی کشور است. اینکه وزیر امور خارجه کشورمان بگوید پولشویان چون تصویب CFT را به ضرر خودشان می‌دانند تلاش می‌کنند مانع آن شوند و بلافاصله عده‌ای از نمایندگان مجلس به او حمله ‌کنند و با لحنی معترضانه خواستار اعلام اسامی پولشویان ‌شوند، مردم را با این سوال مهم مواجه می‌کند که در این کشور چه خبر است که اینهمه تضاد میان مسئولین وجود دارد؟

این قبیل بگومگوها هرچه بیشتر ادامه پیدا می‌کند، این سوال در ذهن مردم برجسته‌تر می‌شود که چرا در کشور ما کسانی وجود ندارند و یا جائی وجود ندارد که برای این قبیل موضوعات با یک بررسی همه جانبه تعیین تکلیف کند تا وقت و امکانات و افکار مسئولین و مردم اینهمه صرف اموری نشود که باید بطور روشن تکلیف آنها روشن گردد و براساس آنچه به صلاح کشور است تصمیم‌گیری شود؟

(ظاهرا رهبر فعلا سرگرم پاسخ به سئوالات فقهی در باره حرام و یا حلال بودن رقص زنان و مردان است و برای اموری جزئی مثل پولشوئی وقت ندارد! و فهمیده که دیگر حرفش فصل الخطاب نیست و مخالفان قدرتمندی که دهها میلیارد دلار در دوران احمدی نژاد به جیب زده اند عملا شورای رهبری کشورند!)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 27 آبان

 
 

اشتراک گذاری: