ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 مهر ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سکوت یا دروغ

دو سیاست ج. اسلامی، حتی

درباره استخر مرگ شدن هاشمی

 
 
 
 

 

درباره مهم ترین ترورها، قتل های حکومتی و اعدام های حکومتی، جمهوری اسلامی 40 سال است دو سیاست را دنبال می کند:

1- محاسبه روی فراموشکاری مردم و سکوت تا فراموش شدن و یا ساختن یک خبر جنجالی تازه به امید فراموش شدن آنچه در باره آن سکوت کرده

2- دروغ گفتن برای عبور از این ستون تا رسیدن به ستون بعدی

 

همین دو سیاست از آتش زدن سینما رکس تا امروز ادامه داشته و دهها رویداد مهم و عجیب را می توان نام برد که مشمول همین دو سیاست شده است. استخر مرگ شدن هاشمی رفسنجانی قطعا آخرین نمونه نخواهد بود اما فعلا مهم ترین آنهاست.

کمیسیونی که برای بررسی مرگ هاشمی تشکیل شده بود، بی سر و صدا گزارش خود را به رهبر جمهوری اسلامی داده و سپس مهر سکوت بر لب زده است و رهبر جمهوری اسلامی هم که همیشه شعارش جلوگیری از تشویش اذهان عمومی بوده و به بهانه آن همیشه فیتیله ها را پائین کشیده است.

مجید انصاری عضو مجمع مصلحت نظام و یکی از مطلع ترین روحانیون اصلاح طلب است، به بهانه همایش جنجالی فیضیه قم که در آن تابلوی تهدید روحانی به قتلی شبیه قتل هاشمی بالا برده بودند، به سایت جماران گفت:

بعد از فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی شایعاتی در سطح جامعه منتشر شد و گمانه زنی هایی مبنی بر اینکه دست هایی پشت پرده بوده است و احتمالا ایشان به مرگ طبیعی از دنیا نرفته باشند. این نوع پلاکاردها و این نوع رفتارها پرده هایی را کنار می زند و به نوعی گمانه زنی های آن روز را نزدیک به واقعیت نشان می دهد. من نمی خواهم قضاوت قطعی داشته باشم که چنین اتفاقی افتاده یا نه؛ ولی به نظر من دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی کشور باید به طور ویژه روی ریشه ها و مراکزی که این کارها را سامان می دهند متمرکز شوند. من قبلا بارها هشدار داده ام و امروز هم یک بار دیگر هشدار می دهم که عوامل سرویس های بیگانه و منافقین در برخی از نهادها و مراکز قطعا نفوذ کرده اند و هر از گاهی یک بار ما اظهارات و اقداماتی می بینیم که نشان می دهد اینها برنامه های خطرناکی را در سر دارند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 14 مهر

 
 

اشتراک گذاری: