ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

17 مهر ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

هدایت این ستاد با خلیل موحد است

ستاد تهدید پیامکی

نمایندگان مجلس در مشهد است

 
 
 
 

 

در روزها و هفته هائی که مسئله تصویب مجلس برای پیوستن به کنوانسیون جهانی مقابله با پولشوئی و حمایت مالی از تروریسم (فاتف) مطرح بود، سیل پیام های تهدید آمیز برای نمایندگان مجلس فرستاده می شد اما کسی نمی دانست و یا میدانست اما نمی گفت که این پیام ها از کدام مرکز ارسال می شود؟ حالا پس از تصویب لایحه "سی اف تی" در مجلس که از ملحقات و چهار مولفه "فاتف" است اعلام شده که این مرکز در مشهد مستقر است و مسئولیت آن با آقائی است که عکسش را می بینید. ایشان خلیل موحد نام دارد و مسئول همآهنگ کننده ارسال پیامک های تهدید آمیز برای نمایندگان مجلس است. خلیل موحد در دوره قبل عضو شورای شهر مشهد بوده اما برای این دوره رای نیآورده و از شورای شهر مشهد حذف شده است. همین که اعلام شده سرنخ پیامک ها بصورت سازمان یافته در کجا بوده خود نشان دیگری از فعالیت دولت سایه در مشهد و تامین کننده بودجه همه توطئه ها علیه دولت آستانقدس است که تولیت آن با سید ابراهیم رئیسی یکی از سه قاضی قتل عام زندانیان سیاسی در سال 67 است.

خلیل موحد با رسانه های داخلی مصاحبه کرده و در رد اظهارات علی لاریجانی رئیس مجلس که پیش از رای گیری برای " سی اف تی" نامه دفتر رهبر جمهوری اسلامی را خواند که وی مخالفتی با بررسی این لایحه در مجلس ندارد گفت: به ضرس قاطع می‌گویم توصیه حضرت آقا درباره تصویب لوایح صحت ندارد!

بی شک این "ضرس قاطع" برای دهان خلیل موحد بزرگ است، حتی اگر آن را علم الهدا امام جمعه مشهد و یا رئیسی تولیت آستانقدس در دهان او جا داده باشند!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 17 مهر

 
 

اشتراک گذاری: