ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 مهر ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 25 مهر

آزمون عبور از تحریم ها

21 روز دیگر آغاز می شود
 
 
 
 

 

آیا جمهوری اسلامی خواهد توانست عبور و یا تحمل تحریم هائی که امریکا وعده آن را داده مدیریت کرده و ازاین خوان عبور کند؟ هیچ مقام و مرجعی نمی گوید در جلسه 2 ساعت و نیمه رهبر با روسای قوای سه گانه و برخی معاونان آنها و احتمالا حضور برخی فرماندهان سپاه و ارتش که همین هفته با هدف سازمان دادن دوران پس از تحریم های جدید امریکا تشکیل شده بود چه گذشت؟ اما آنچه مسلم است، نظام آغاز مرحله جدید تحریم ها که ترامپ رساندن صادرات نفت ایران به صفر را وعده داده جدی گرفته است، اما در حکومت چند پارچه که رقابت و توطئه و نفوذ جاسوسی درآن آشکار و قطعی است و بی اعتمادی به حکومت باندازه خشم مردم از گرانی و بحران اقتصادی انکار ناشدنی این دوران به آسانی طی خواهد شد؟ آنها که دهها میلیارد دلار در دوران احمدی نژاد به جیب زده اند و آنها که اتاق بازرگانی و دهها نهاد را با همین پول به بند کشیده اند نظام را برای عبور از این خوان یاری خواهند کرد؟ ناممکن است!

خبرگزاری ریانووستی همزمان با سفر فوری وزیر نفت "زنگنه" به مسکو با نگرانی می نویسد:

بریان هوک نماینده ویژه ایالات متحده آمریکا در امور ایران اعلام کرد ه که ایالات متحده آمریکا همچنان بدنبال رساندن صادرات نفت ایران به صفر است. ما با کشورهایی که به تدریج واردات نفت ایران را کاهش می دهند  کار می کنیم تا یقین حاصل کنیم می توان صادرات نفت ایران را به صفر رساند. ما در هماهنگی نزدیک با تولیدکنندگان نفت باقی خواهیم ماند". 

ایالات متحده آمریکا از هفتم ماه آگوست بخشی از تحریم ها را علیه ایران به اجرا گذاشت و از چهارم نوامبر ( 21 روز دیگر) قرار است تحریم های سنگین تری صادرات نفت ایران را شامل شود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 25 مهر

 
 

اشتراک گذاری: