ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

5 شهریور ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

آمادگی موشکی امریکا

درخلیج فارس به بهانه سوریه

ریا نووستی- ترجمه نعمت بوستانی

 
 
 
 

 

روز 25 اوت، ژنرال ایگور کناشنکو، نماینده رسمی وزارت دفاع روسیه در سخنانی اظهار داشت: طی روز های اخیر ایالات متحده آمریکا، انگلستان و فرانسه، به بهانه وجود سلاح های شیمیایی در  ارتش سوریه، نیروهای تقویتی به خلیج فارس اعزام کردند.

در همین رابطه کناشنکو، گفت، ایالات متحده آمریکا چند روز پیش یک ناو شکن نیروی دریایی را با 56 موشک کروز در پایگاه دریایی "ال اودی" در قطر پایگاهی که هواپیما های بمب افکن بی-1بی، که هر کدام مسلح به 24  موشک کروز هستند مستقر کرد.

بنا بر گفته نماینده وزارت دفاع روسیه، ایالات متحده آمریکا و متحدین این کشور در حال آماده شدن برای اقدام مجدد نظامی علیه سوریه هستند. بیانیه های صادر شده از طرف این کشورها، در مورد نیت شان برای " بیشترین قاطعیت" پاسخ به استفاده مقامات سوریه از سلاح های شیمیایی است.

(این لشکرکشی در آستانه حضور سران آلمان و روسیه در ترکیه برای مذاکره با رئیس جمهور ترکیه بر سر طرح صلح سوریه است اما نکته تعجب آور و قابل توجه آنست که به بهانه مقابله با سوریه به خلیج فارس لشکر کشی کرده اند درحالیکه حتی اگر می خواستند موشکی به طرف سوریه شلیک کنند این اقدام را مانند گذشته می توانستند از دریای مدیترانه انجام دهند که امریکا دارای امکانات و ناوگان نظامی در آنجاست و نیازی به استفاده از خلیج فارس نبود، مگر آن که به بهانه مقابله با سوریه، می خواهند خلیج فارس را منطقه نظامی کنند و شاید هم آرایش نظامی علیه ایران.)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 5 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: