ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

12 شهریور ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

به عزمی انقلابی نیاز است

جسارت و طول عمر

به خامنه ای فرصت تصفیه میدهد؟

 
 
 
 

 

لازمه آغاز اصلاحات واقعی، جلب اعتماد عمومی و برون رفتن از وضع بحرانی کنونی ایران   نوسازی نظام جمهوری‌اسلامی است. بدون تصفیه‌ اساسی دستگاه اطلاعاتی و دستگاه قضائی از مهره‌های کانون‌های معارض با انقلاب‌ هیچ اصلاحاتی به نتیجه نخواهد رسید و ما به سمت انفجار عمومی با تمام احتمالاتی که همگان بر آن واقف هستند خواهیم رفت.

شواهد متعدد تنگ بودن وقت برای چنین تصفیه سرنوشت‌ سازی را گواهی می‌دهند. شاهدیم که همان شبکه‌ای که دستگاه اطلاعاتی و دستگاه قضائی را تسخیر کرده و مسبب اصلی وضع کنونی است، در حال برکشیدن مهره‌های جوان خود در مناصب مختلف حکومتی و از این طریق نوسازی جمهوری‌اسلامی در جهت مطلوب خویش است. از بخش‌های آشکار می‌توان انتصابات خبرساز یک سال

از میان افرادی که در مناصب عالی قرار دارند شخص آقای خامنه‌ای می تواند رهبری این تصفیه سرنوشت‌ ساز را بدست بگیرد؟ رئیس قوه مجریه و معاون اول قوه قضائیه، که در واقع مدیر اصلی دستگاه قضائی است، خود از اعضای ارشد شبکه‌ای هستند که می‌بایست حکومت را از آنها تصفیه کرد. رئیس قوه قضائیه فاقد هرگونه شم سیاسی و اطلاعاتی است. سوابق رئیس قوه مقننه نشان می‌دهد پله‌های ترقی را از طریق هم‌پیمانی با همان شبکه‌ای طی کرده که خطر آن بنا است خنثی شود و به این دلیل عمیقاً وامدار آن است.

عزم آقای خامنه ای برای چنین تصفیه ای چند پیش نیاز دارد.

1- شجاعت پذیرش واقعیت نفوذ کانون‌های معارض با انقلاب‌ در بالاترین و حساس ترین ارکان حکومتی است.

2- باور به ساختگی بودن بسیاری تضادهای ظاهری اینگونه افراد است که پیوندهای پسِ پرده آنها را از نظر دور می‌کند.

3- درک ضیق وقت و خطیر بودن موقعیت. برخی شواهد، نظیر رقم افسانه‌ای نقدینگی یا نامعلوم بودن هویت صاحبان 50 میلیون حساب بانکی به گفته وزیر دادگستری در سال 1395، حکایت از وفور مواد انفجاری در محیط دارند.

4- ضرورت مداخله برای آغاز تصفیه ورای رویه‌های رسمی.

5- پیش نیاز مبنا قراردادن یافته‌های تحقیقاتی افرادی که رد این شبکه مخفی را با تمرکز بر تکاپوهای ساواک در سال‌های پایانی رژیم پهلوی، (بویژه سازمان بشدت مخفی جاسوسی اسرائیل که به گفته ارتشبد فردوست در کتاب خاطراتش که نه تنها ساواک از آن بی خبر بود بلکه به خود شاه هم گزارش عملکرد نمی داد و از شاه هم مخفی بود و مخفی باقی ماند) ترورهای سال‌های اولیه انقلاب، کودتای نوژه، ماجرای مک ‌فارلین و از همه مهم‌تر پرونده «قتل‌های زنجیره‌ای» گرفته‌اند.

6- درک و قبول این واقعیت که ایشان می خواهد جمهوری اسلامی نظام برآمده از انقلاب 57 بماند و یا ابزاری در دست مخالفان آن انقلاب بشود. پاسخ این سئوال در قبول تصفیه فوق و یا تعلل در تصفیه اشاره شده در بالاست.

هر چه هست، اینکه نظام جمهوری‌اسلامی ایران در آینده مأمن انقلاب‌اسلامی بماند یا کاملاً به ابزاری در دست دشمنان آن بدل شود در گرو تصفیه فوق است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 12 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: