ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

13 شهریور ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سراپای نظام آلوده به فساد است

استیضاح وزیر آموزش و پرورش

از سوی فراکسیون موسسات کنکور

 
 
 
 

 

مافیای تست و کنکور پشت استیضاح وزیر آموزش و پرورش ایستاده است. حالا باید پیدا کرد دست کدامیک از آن نمایندگانی که طرح استیضاح وی را در مجلس طرح کرده اند در جیب این مافیاست و یا دهانش را این مافیا شیرین کرده است؟

گفته می شود پای 8 هزار میلیارد تومان در میان است و عصر ایران نوشت:

«در شرایطی که وزیر آموزش و پرورش عزم خود را برای آزمون زدایی و بریدن پای موسسات تست و کنکور از مدارس کشور جزم کرده است، خبر می رسد که عده ای از نمایندگان مجلس در صدد استیضاح او هستند!»

حامیان این استیضاح، کسانی هستند که کاسبی سالانه شان از برگزاری کلاس های کنکور و فروش کتاب های تست و ... سر به 8 هزار میلیارد تومان می زد.

وزیر آموزش و پرورش از این که مدارس در چنبره موسسات کنکور قرار گرفته و شادی و آرامش روانی کودکان و نوجوانان از بین رفته سخن گفته و برنامه هایی نیز برای آزمون زدایی تدوین کرده است.

موسسات تست و کنکور هزاران میلیارد تومان از این راه پول به جیب می زنند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش‌وپرورش گفته است: چند سال پیش یکی از مؤسسات کنکور برای اینکه آموزش‌وپرورش با آن مؤسسه قرارداد ببندد، پیشنهاد 25 دستگاه بنز به مدیران مدارس داده بود. هر برنامه چهل دقیقه‌ای موسسات کنکور در صدا و سیما، 100 میلیون قیمت دارد و صداوسیما برای 9 ماه حدود 350 میلیارد تومان از آنها دریافت می‌کند.

در همایش های دوساعته اساتید برای تبلیغ استفاده از کتاب و DVD تضمین قبولی در کنکور از هر 300 نفری که در همایش شرکت می‌کند یک میلیون تومان پول می‌گیرند.

چند وقت پیش 10 ماشین آخرین مدل از شرکت BMW وارد ایران شد که 9 ماشین متعلق به همین به ظاهر اساتید بود.!

با پیش رفتن برنامه های وزیر در آزاد سازی مدارس از سیطره مالی موسسات کنکور، مافیای کنکور و دلال شان کارشکنی را آغاز کردند و حالا کار رسیده به استیضاح وزیر.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 13 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: