ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

13 شهریور ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

دولت بعد از روحانی را او تشکیل خواهد داد؟

سیما برنامه جهرمی علیه

مافیای امضاء طلائی را لغو کرد

 
 
 
 

 

وزیر ارتباطات که جوان ترین عضو کابینه روحانی است و از حالا پیش بینی می شود که یکی از مطرح ترین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آینده باشد، قرار بود در یک برنامه تلویزیونی شرکت کرده و درباره امضاء طلائی هائی که اجازه مبارزه با فساد و اختلاس در حکومت را نمی دهند سخن بگوید. او پیشتر در یک گزارش تصویری که فیلم آن از طریق شبکه یوتیوب نیز پخش شد و پیک نت نیز آن را منتشر کرد (هفته گذشته) شرح مختصری در باره امضاء طلائی ها داده بود و حالا قرار بود در یک گفتگوی تلویزیونی به سئوالات مجری سیما دراین زمینه بیشتر توضیح بدهد. این برنامه به بهانه بیماری مجری لغو شد! گویا سیما مجری دیگری نداشت!

جهرمی وزیر ارتباطات در این مورد گفت:

من کسی نیستم که در برابر فشار‌های بیرونی کوتاه بیایم. قبلا در صفحه خودم نوشته بودم که آماده‌ام؛ اگر سیما وقت کافی یدهد، به تشریح فرآیند‌های مافیاپرور و امضا‌های طلایی فسادزا پرداخته و برای مردم توضیح دهم چگونه دولت الکترونیکی راهکاری برای جلوگیری از فساد است و چرا دولت الکترونیکی آن گونه که باید پیش نمی‌رود.

باید اژد‌های هفت سر فساد را با همه ۱۳۰۰ امضای طلایی‌اش، به مسلخ برد. در کنار برخورد با مُفسد، این تنها راه باقیمانده برای اصلاح فرآیند‌های فسادزاست.

انباشت پرونده در دستگاه قضا و انتظار برخورد سخت به عنوان تنها راه مبارزه با فساد، نه منطقی است و نه نتیجه مطلوب خواهد داشت.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 13 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: